Oprawa: Kartonowa
Format: 16.8x23.8cm
Liczba stron: 132
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
Czy masz kłopoty z identyfikacją i wsparciem dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Twojej klasie?
Jeśli potrzebujesz wsparcia w rozpoznawaniu, rozumieniu i wspieraniu uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – ta książka jest dla Ciebie.
Znajdziesz w niej omówienie siedmiu typów SPE wraz z:
Praktycznymi wskazówkami, jak pracować z uczniem
Radami doświadczonych praktyków
Pytaniami sprawdzającymi
Zagadnieniami do przemyślenia
Opisy przypadków uczniów z:
Zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytami uwagi (ADHD)
Zaburzeniami w rozwoju społeczno-emocjonalnym i zaburzeniami zachowania
Dysleksją
Dyspraksją
Zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Niepełnosprawnością słuchową
Niepełnosprawnością wzrokową
Jenny Thompson jest starszym wykładowcą pedagogiki na University od Derby i koordynatorem do spraw specjalnych potrzeb edukacyjnych na uniwersyteckim Wydziale Pedagogiki. Jest także doświadczonym nauczycielem z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą
Wskazówki dla nauczyciela.
Oprawa: Kartonowa
Format: 16.8x23.8cm
Liczba stron: 220
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
Praktyczne wskazówki, jak nawiązać dobry kontakt z uczniami i stworzyć dobry klimat do pracy.
Paul Dix, doświadczony nauczyciel, wielokrotnie nagradzany za szkolenia z metod pracy z uczniami, objaśnia, jak zachować własny styl nauczania, stosując umiejętności i strategie chroniące godność zarówno nauczyciela, jak i ucznia. Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem szkoły podstawowej, średniej czy pomaturalnej, znajdziesz tu wskazówki, które pomogą ci poprawić zachowanie uczniów i nawiązać z nimi pozytywne relacje.
Z książki „Jak modelować zachowania uczniów i zarządzać klasą” dowiesz się:
· jak kształtować pożądane zachowania uczniów,
· jak się zachowywać, by stworzyć w klasie klimat współpracy i zaufania,
· jak motywować uczniów,
· jak być konsekwentnym wobec uczniów,
· jak radzić sobie w sytuacjach ekstremalnych,
· jak współpracować z rodzicami i innymi osobami zaangażowanymi w proces nauczania.
DANE DO PRZELEWU: