Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

@@!! WSK M06B1 - jedyna taka na allegro ! @@!!

04-06-2012, 23:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 975 zł     
Użytkownik pol451
numer aukcji: 2330135150
Miejscowość Płośnica
Wyświetleń: 1820   
Koniec: 17-05-2012 14:28:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam !

Na poniższej aukcji posiadam na sprzedaż wspaniały polski motocykl WSK M06B1 z 1971r. Na początek ogólne informacje o motocyklu. Motor jest na chodzie cały czas użytkowany , jest w pełni sprawny. Posiada silnik pochodzący z motocykla SHL M11 ( S32, 3 biegi , 175 pojemności , 9km silniczek dużo mocniejszy niż org 125 S01. oczywiście bez problemowo można w każdej chwili powrócić do oryginału ) Myślę, że nie jest to wadą lecz zaletą tego motocykla dużo przyjemniej się jeździ, spokojnie utrzymuje prędkość 70 -75 km/h i bardzo dobrze przyśpiesza. Rama nie jest w żaden sposób przerabiana , wszystko jest tak jak Świdnik przykazał ;). Żadnego cięcia i spawania. Motocykl posiada oryginalny lakier, nie jest w złym stanie i żal było mi go malować, chciałem zachować klimat starego motocykla, noszącego ślady użytkowania i historii. Motocykl nie jest pordzewiały. Lakier jest gdzieniegdzie podrapany, ale jak już wspominałem wcześniej nie chciałem tego malować. Lakier posiada swój połysk, szparunki ( gdzieniegdzie wytarte , lecz na większościach elementów są ), org logo z dwóch stron zbiornika.( Zdjęcia lakieru zamieszcze na końcu aukcji) Jedynie tylna obręcz posiada lakier w słabej kondycji, nie jest w żadnym miejscu przerdzewiała i nie posiada wżerów. Przednia posiada lakier w dostatecznym stanie. Chromy są w różnym stanie, kierownica i klamki są niezłe, przednie amortyzatory w bdb stanie, tylne uchwyty błotnika w bdb stanie chromu, kopniak i dźwignia zmiany biegów w bdb , dźwignia hamulca tylnego w dostatecznym stanie. Reszta drobniejszych elementów chromowanych w niezłym stanie nie wymagająca ponownego chromowania.  Generalnie motocykl przeszedł gruntowny remont w Kwietniu ubiegłego roku. Wszystkie oryginalne cynkowane elementy motocykla zostały ponownie wycynkowane w zakładzie. Nowa instalacja elektryczna, zawieszenie przednie dostało nowe uszczelniacze i olej ( bardzo dobrze tłumi ) , tylnie zawieszenie jest nowe ( szklankowe , posiada regulację i jest bardzo podobne do oryginału myślę że dużo osób nawet nie zobaczy różnicy , dokładam org amorki do motocykla ). Nowy klosz lampy tylniej, kompletnie nowy napęd ( zębatka przednia , tylnia 43z starego typu i łańcuch ). Opony to oryginalne stomile D-103 niby mają już swój wiek ale są w bardzo dobrym stanie, bez guzów , bieżnik w bardzo dobrym stanie i nie sparciałe.  Koła i zabierak zębatki tylniej posiadają nowe łożyska. Koła są proste. Wszystkie nowe linki w tym prędkościomierza licznik oczywiście działa, poprawnie mierzy prędkość oraz przebieg ( sprawdzane z GPS-em ). Nowy tłumik oraz kolanko. Tłumik to współczesny wyrób, lecz jest bardzo dobrze wykonany motor cichutko pracuje. Kolanko pochodzi z motocykla SHL M11, było zakupione we wrześniu ubiegłego roku. Niestety powłoka na kolanku była słabej jakości i straciła już swój połysk i posiada przebarwienia. Ale niewątpliwym plusem tych obu elementów jest to że jak większość 30 - 40 letnich tłumików i kolanek użytkowanych na Mixolu i Luxie są kompletnie zawalone nagarem , co zmniejsza drożność tych elementów aż w końcu doprowadza do ich zapchania tutaj jest czyściutko ;). Do motocykla dokładam oryginalne kolanko pasujące do silnika 125, które było także zakupione jako nowe w kwietniu ubiegłego roku. Tłumik przydało by się pomalować na nowo farbą żaroodporną. Posiada chromowane opaski mocujące. Motocykl był rozebrany do ostatniej śrubki , dokonane zostały wszystkie konieczne naprawy, został poskładany na nowych śrubach. Motocykl jest sztywny nie " lata " na boki jeśli mocniej poruszamy kierownicą na postoju , jest to zasługa sztywnego wachacza ( nie posiada żadnych luzów ). Siedzenie zostało kompletnie odrestaurowane. Posiada nowy pokrowiec ( od sprzedającego Tapicer11 z allegro ) wykonane na wzór oryginału. Blacha siedzenia została pomalowana oraz pospawana. Siedzenie posiada charakterystyczne nity na całym jego obwodzie. ( chromowane nie aluminiowe ). Do motocykla założyłem bajer z epoki czyli chlapacze, bardzo fajnie się komponują z całością. Motocykl niestety sprzedaje bez dokumentacji. ( jeśli ktoś chce może zarejestrować go jako zabytek w dzisiejszych czasach nie jest to problemem , wszystko jest opisane w internecie. ) Posiada oświetlenie , niestety spaliła się zarówka z tyłu. Nie posiada akumulatora. Motocykl był jeżdżony na oleju STHIL bądź fulmix. Motocyklem jeździłem po okolicy. W tym sezonie zrobiłem ponad 200 km. Odwiedził zlot 60 lecie WFM, ścigał się na torze na Żeraniu ;). Muszę go sprzedać, ponieważ moja kolekcja powiększyła się o kilka następnych motocykli, na które potrzebuję miejsca aby gdzieś je trzymać oraz pieniądze na ich restauracje. Był to jak dotąd mój najwierniejszy motor zrobiłem na nim dużo kilometrów i spędziłem na nim dużo świetnych chwil. Sprzedaje z bólem serca, lecz muszę. 

Kontakt.

E mail : [zasłonięte]@o2.pl

Tel : 695[zasłonięte]671 ( Sławek )

Gródki województwo Warm - Mazurskie okolice Działdowa.

O więcej fotek proszę śmiało pisać lub dzwonić podeślę na meila bądź gadu - gadu.

Zdjęcia :

 

kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu