Plakaty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, zapakowane w bardzo bezpieczne, mocne, zrobione na nasze zamówienie tuby. Zawsze gwarantujemy bezpieczne opakowanie. Stosujemy dodatkowe zabezpieczenie plakatów wewnątrz tuby. Zawsze masz pewność tego, ze plakaty zakupione na naszych aukcjach dotrą do Ciebie w stanie idealnym. We Wrocławiu możliwy jest odbiór osobisty i zapłata gotówką. Do każdej sprzedaży wystawiamy paragon z kasy fiskalnej
Większość przesyłek wysyłamy w dniu zaksięgowania przelewu / płatności przez „płacę z allegro” lub w następnym dniu roboczym. Wysyłamy plakaty od poniedziałku do piątku.
Opcja śledzenia przesyłek jest dostępna dla PACZKI POCZTOWEJ. Nie ma możliwości śledzenia przesyłki wysłanej listem poleconym.
W związku z tym, że jesteśmy firmą, której sprzedaż opodatkowana jest podatkiem w wysokości 23%, jesteśmy zmuszeni do stosowania tej stawki VAT w cenie przesyłki.
WSZYSTKIE TUBY MIESZCZĄ SIĘ W GABARYCIE „B” CENNIKA POCZTY POLSKIEJ.
Standardowo koszt wysyłki kształtuje się następująco:
Wysyłka do 2 plakatów w tubie (masa poniżej 1kg):
list polecony priorytetowy (9zł – znaczki)+ tuba 2,99zł = 11,99zl +23%VAT=14,75zł
paczka pocztowa priorytetowa – 14,50 (opłata pocztowa) +tuba 2,99zł=17,49 +23%VAT=21,50zł
Ryszard Kaja (ur. 1962 w Poznaniu) malarz, grafik, scenograf . Studiował w Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Poznaniu (dzisiejsza ASP), w 1984 uzyskał dyplom z malarstwa w pracowni malarstwa doc. Norberta Skupniewicza.
Pracował jako główny scenograf Teatrze Wielkim w Łodzi (1999-200), w 1994 jako scenograf w Operze i Operetce w Szczecinie, w latach 1[zasłonięte]995-20 jako główny scenograf w Teatrze Wielkim w Poznaniu.
Realizacje teatralne
Jest twórcą ponad 150 scenografii do spektakli teatralnych , baletowych , operowych i telewizyjnych , kilku filmów , pracował na większości scenach operowych kraju, oraz często za granica m.in we Francji, Niemczech, Brazylii, Argentynie, Izraelu, Egipcie. Projektował scenografię (kostiumy i dekoracje) między innymi do takich spektakli, jak: „Bal maskowy”, „Ernani”, „Falstaff” i „Rigoletto” Verdiego, „Madama Butterfly” Pucciniego, „Carmen” Bizeta, „Cyrulik sewilski” Rossiniego, „Czarodziejski Flet” Mozarta, „Don Pasquale”" Donizzetiego, "Skrzypek na dachu”" Steina i Bocka, „Tosca” Pucciniego, a także „Orfeusz w piekle” Offenbacha, „Wolny strzelec” Webera, „Krakowiacy i górale” Bogusławskiego, „Ester” Szymanowskiego i wiele innych . Stworzył wizje plastyczne między innymi do następujących baletów: „Dziadek do orzechów” i „Jezioro łabędzie” Czajkowskiego, „Giselle” Adama, „Skrzypek opętany” „ Małeckiego, „Grek Zorba” Theodorakisa, ”Makbeth” Ennio Morricone, „Fantazja na Harnasie” Kilara,„Popołudnie fauna”" Debussy'ego, „Romeo i Julia” do muzyki Berlioza.
W teatrach dramatycznych projektował scenografie i kostiumy między innymi do przedstawień: „Sen nocy letniej” Shakespeare’a, „Dwustronne lustro” Millera, „Droga do Mekki” Fugarda, „Damy i huzary” Fredry, „Szczęśliwe dni” Becketta, „Kubuś i jego pan” Kundery, „Kontrabasista” – Suskinda, „Niejaki Piórko” Michaux.
Często poprzestaje tylko na projektowaniu kostiumów do spektaklu, tak było w przypadku „Borysa Godunowa” Musorgskiego i „La Traviaty”" Verdiego, „Matki” Witkacego,„Makbeta” Verdiego, „Zbrodni i kary” Dostojewskiego, „Dziadka do orzechów”Czajkowskiego i innych .
Współpracował z wieloma znanymi reżyserami i choreografami, między innymi z M. Weiss-Grzesińskim, W. Zawodzińskim, M. Znanieckim, E. Wycichowską, A. Augustynowicz, Zb, Brzozą, J.Gruzą, J. Geshty, U. Drechsel, G.Veredonem, K. Kolbergerem, P-B. Jędrzejczakiem, R. Karczykowskim, Makarowskim, Sł. Wożniakiem.
Wielokrotnie nagradzany za swe realizacje między innymi kilkakrotnie nagroda zlotej maski. Na podstawie „Hrabali” powstała plastyczna koncepcja filmu animowanego „Märchenbilder – obrazki z bajek” (Współrealizacja z Markiem Skrobeckim, (nagroda za najlepszy polski animowany film autorski w 1998 roku, a na Festiwalu OFAFA w Krakowie zdobyły Dyplom Honorowy "Złota Kreska".)
Malarstwo i rysunek
Tworzył malarstwo olejne, prace na papierze w technikach mieszanych zamknięte w cyklach: („Hrabale”, „Plątwy”, „zapatrzony wspak”) monotypie (cykle : „letnie damy”, „twarze”, „Morze Czerwone”, „manekiny” , „Warnowo”, „vanitas vanitatum”); rysunki tuszem – n.p z licznych podróży teki prac –„Indonezja – flores”, „Altiplano”, „Praha”, „Bangkok”, „irańskie portrety”, „Andamany” i inne.
Główną inspiracją dla całej jego twórczości jest specyficzne postrzeganie świata zaczerpnięte z prozy Bohumila Hrabala, którego znał osobiście. Ulubioną formą wypowiedzi jest skrupulatnie prowadzony swoisty dziennik, w którym zostaje zakodowana subiektywna prawda przeszłości.
Prace swoje pokazuje sporadycznie, najczęściej na wystawach gdzie twórczość malarska miesza z projektami teatralnymi uzyskującymi range małych miniatur malarskich, swe prace pokazywał na wystawach w Poznaniu, Gnieźnie, Nowym Tomyślu, Łodzi, Barcelonie, Berlinie.
Grafika użytkowa
- obejmuje projektowanie ilustracji książkowej , programów teatralnych , katalogów, i przede wszystkim plakatów ( między innymi : „Matka”, ”Tosca”, „Viva la Mamma”, „Orfeusz w piekle”, „My fair lady”, „Zbigniew Kaja – pierwsza wystawa pośmiertna”, „Madama Butterlfy”, „Nabucco”, „Cyrulik sewilski”, „Ondyna”, „Skrzypek Opętany”, „Sen nocy letniej”, „der Konsul”,„Satyrykon” i wiele , wiele innych ).