Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych

19-01-2012, 15:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 1999695546
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 16   
Koniec: 14-01-2012, 14:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni
O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i per fekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

Tytuł
Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych

Autor
Mieczysław Łobocki

Opis

Wydawnictwo Impuls
ISBN[zasłonięte]978-8387-163-0

Kra ków 2009,  wyd. 7, format 165 x 235, objętość 272 str., oprawa twarda

Prezentowana publikacja przeznaczona jest dla studentów pedagogiki. Ułatwi im ona przygotowanie prac dyplomowych i magisterskich. Stanowi też dobre wyjście do rozumienia i oceniania wartości poznawczej opracowań naukowo-badawczych, z którymi można się spotkać w literaturze pedagogicznej, psychologicznej i socjologicznej. Książka może stanowić też pomoc dla doktorantów i habilitantów, którzy piszą prace z zakresu pedagogiki, jak również dla wszystkich innych osób bliżej zainteresowanych metodologicznymi problemami badań pedagogicznych.

Spis Treści

Wstęp I. Minimum wymagań stawianych badaniom pedagogicznym
1. Świadomość potrzeby badań pedagogicznych
2. Znajomość metodologii badań pedagogicznych
3. Poprawność logiczna i językowa w badaniach pedagogicznych
4. Wystrzeganie się błędów w badaniach pedagogicznych

II. Teoretyczne aspekty badań pedagogicznych
1. Charakterystyka teorii pedagogicznych
2. Rola teorii w badaniach pedagogicznych
3. Funkcja teorii w badaniach pedagogicznych
4. Teorie a praktyka pedagogiczna
5. Teorie pedagogiczne w świetle indukcji i dedukcji

III. Badania ilościowe i pomiar w pedagogice
1. Określenie badań ilościowych i pomiaru
2. Znaczenie badań ilościowych i pomiar w pedagogice
3. Typy skal pomiarowych
4. Rzetelność i trafność pomiaru
5. Słabe strony badań ilościowych i pomiaru

IV. Badania jakościowe w pedagogice
1. Czym są badania jakościowe?
2. Zapotrzebowania na badania jakościowe
3. Warunki poprawności badań jakościowych
4. Niedomagania w badaniach jakościowych
5. Uwagi godne podkreślenia w badaniach jakościowych

V. Problemy i hipotezy w badaniach pedagogicznych
1. Rozumienie i rodzaje problemów badawczych
2. Geneza problemów badawczych
3. Zakres problemów badawczych
4. Kryteria poprawności problemów badawczych
5. Hipotezy robocze i stawiane i wymagania

VI. Zmienne, wskaźniki i typy badań pedagogicznych
1. Pojecie i klasyfikacja zmiennych
2. Wskaźniki i ich uzasadnienie
3. Podział wskaźników
4. Dobór i interpretacja wskaźników
5. Typy badań pedagogicznych

VII. Dobór próby w badaniach pedagogicznych
1. Ogólna charakterystyka doboru próby
2. Losowy dobór próby
3. Celowy dobór próby
4. Wielkość i inne aspekty próby

VIII. Etapy badań pedagogicznych
1. Etapy badań a fazy myślenia refleksyjnego
2. Zaistnienie sytuacji problemowej
3. Formułowanie problemów i hipotez
4. Wybór i konstruowanie narzędzi badawczych
5. Dobór badanych osób
6. Przeprowadzanie badań
7. Opracowywanie wyników badań

IX. Moralne aspekty badań pedagogicznych
1. Potrzeba uwzględniania kontekstu moralnego w badaniach
2. Poszukiwanie prawdy głównym celem badań
3. Wiarygodność i kompetencja badawcza
4. Zobowiązania wobec osób badanych
5. Łączność badań z praktyka pedagogiczną

X. Przegląd metod i technik badań pedagogicznych
1. Obserwacja
2. Eksperyment pedagogiczny
3. Testy osiągnięć szkolnych
4. Metoda socjometryczna
5. Metoda sondażu diagnostycznego
6. Analiza dokumentów
7. Inne metody badań

Zakończenie
Bibliografia cytowana

Uwagi

Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
Na Skróty
Płatności

Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

Koszty Wysyłki
Odbiór Osobisty

Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

Stadion Olimpijski we Wrocławiu
Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
Al. J.I. Paderewskiego 35
51-612 Wrocław

Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

Kontakt z Nami

allegro[na]sportowo-medyczna.pl
Telefon: 071 [zasłonięte] 54
Gadu-Gadu:

  • Mirek, status:
  • Robert, status: