Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach... Najt

10-06-2015, 7:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60.78 zł     
Użytkownik domain4seo
numer aukcji: 5169947975
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY :
Firma FHU WRIG
Beata Czachara
tel. 692-[zasłonięte]-217
e-mail. [zasłonięte]@gmail.com



Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach...

PRODUKT NOWY. WYSYŁKA 24h !
Szukasz czegoś więcej do wspólnej wysyłki ?
NAPISZ - wystawimy TANIO dla Ciebie !




  • Autor: Dev Ramtal, Adrian Dobre
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46447
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46447
  • Wydawnictwo: Helion
  • Wydanie: Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa
  • Strony: Strony: 536, Format: 18x23,5 cm
Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne! Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek
...

WYSTAW1702

Opis:


Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne! Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją - lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces! Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych - od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu. Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat: wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji symulowania uderzeń, odbić i zderzeń wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!



!!! U nas dużo taniej - TYLKO 52.85zł ! UWAGA! Allegro Inpost tylko 3,94 zł ale 3-6 dni.


U NAS KUPUJESZ BEZ RYZYKA


  • Kupując zawsze otrzymujesz dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub na życzenie fakturę VAT.

  • Sprzedawany produkt jest zawsze nowy, nie używany ; wysyłamy zapakowany w koperty bąbelkowe lub pudełka.

  • Oferowane przez nas produkty znajdują się w naszym magazynie - wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty.

  • Kupując u nas masz gwarancję 14-dniowego zwrotu towaru. W dostawach Inpost - BEZPŁATNY ZWROT.

ZAPRASZAMY NA ZAKUPY I POZOSTAŁE AUKCJE

Zdjęcia oraz teksty znajdujące się na tej stronie są własnością FHU WRIG lub innych instutucji jeśli wskazane. Kopiowanie i używanie bez wiedzy autora będzie karane.Designed by greenpage.pl