Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach... Kuri

26-04-2014, 14:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 68.63 zł     
Użytkownik CenaHURTOWA
numer aukcji: 4099111693
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-04-2014 13:23:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wprowadzenie do fizyki w grach, animacjach...

 
  • Autor: Dev Ramtal, Adrian Dobre
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46447
  • EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46447
  • Wydawnictwo: Helion
  • Wydanie: Rok wydania: 2013, oprawa: broszurowa
  • Strony: Strony: 536, Format: 18x23,5 cm
Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne! Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek

PB010314

Stan : NOWA
 

okładka

Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne! Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją - lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces! Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych - od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu. Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat: wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji symulowania uderzeń, odbić i zderzeń wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak kupować na kilku naszych aukcjach i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie przedmioty do koszyka 
2. Przejdź do koszyka  . Zaznacz wszystkie pozycje i kliknij przycisk 
Uwaga! Nie klikaj przycisku Kup Teraz dla każdej pozycji osobno! Należy kliknąć tylko raz, już po zaznaczeniu wszystkich interesujących Cię pozycji.

!! KUPUJ WIĘCEJ = JEDNA TANIA WYSYŁKA !!

Oferujemy wysyłkę Pocztą Polską, kurierem GLS, k-ex oraz możliwość odbioru przesyłek z Paczkomatów InPost.

Sposób dostawy

PayU lub przelew  

Poczta Polska - odbiór w placówce - 2 dni
Nazwa w Allegro: Paczka48 odbiór w punkcie
3,99 zł
Poczta Kurier- dostawa do Klienta - 2 dni
Nazwa w Allegro:  POCZTEX  KURIER48
6,99 zł
Paczkomaty InPost - 1-2 dni
Nazwa w Allegro: odbiór w Punkcie - Paczkomaty 24/7
6,99 zł
Kurier GLS, kurier k-ex.pl - 1-2 dni
9,99 zł

1) Odbiór osobisty TYLKO po otrzymaniu maila/sms z potwierdzenia odbioru w NASZYCH PUNKTACH ODBIORU.

2) W przypadku wysyłki za granicę prosimy wcześniej o mail z zapytaniem o koszty.

 

Dane do płatności przelewem:
Nazwa firmy: medio24.pl S.K.A. 
Numer rachunku w ING: 74 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4450090 [zasłonięte] 302565 
W celu poprawnego zaksięgowania wpłaty, w tytule przelewu należy wpisać numer transakcji lub login z Allegro. Prosimy nie wpisywać numerów aukcji.


Pozostałe informacje i regulamin aukcji - strona 'O mnie'

 

ZOBACZ  INNE KSIĄŻKI W PROMOCJI

 

ZAPRASZAMY 3TANIE ZAKUPY :)