Opis: Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją ? lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych ? od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacjisymulowania uderzeń, odbić i zderzeńwpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektówOdwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Ramtal Devl, Dobre Adrian
- Język oryginału: angielski
- Tłumaczenie: Szajkowska Julia
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20367
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 536
- Format: 18.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.8
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46447
- Miejscowość: Gliwice
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]46447
- Wysokość: 23
- PKWiU: 58.11.1
|