Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wpływ zaufania na zarządzanie... [nowa]

24-01-2012, 5:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093483
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 00:48:15
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem. Perspektywa wewnątrzorganizacyjna

Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem. Perspektywa wewnątrzorganizacyjna
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8341-466-9
  • liczba stron: 223
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2011
  • Opis

    Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.

    Spis treści:
    Spis treści:

    Rozdział 1. Wprowadzenie

    1.1. Tło badań i uzasadnienie podjęcia tematu
    1.2. Sformułowanie problemu badawczego
    1.3. Cele badań
    1.4. Założenia i ograniczenia badawcze
    1.5. Struktura pracy
    1.6. Ogólny zarys badań

    Rozdział 2. Aspekty teoretyczne zaufania organizacyjnego w obszarze nauk o zarządzaniu

    2.1. Pojęcie zaufania
    2.2. Istota zaufania organizacyjnego
    2.3. Konceptualizacje zaufania organizacyjnego - wielość perspektyw
    2.4. Pomiar zaufania organizacyjnego

    Rozdział 3. Aspekty teoretyczne wpływu zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem

    3.1. Wpływ zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem w świetle literatury - problemy i konteksty
    3.2. Zaufanie a zarządzanie wiedzą
    3.3. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstwa
    3.4. Propozycja koncepcji modelu teoretycznego wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem
    3.5. Operacjonalizacja zmiennych

    Rozdział 4. Wpływ zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem w świetle badań empirycznych

    4.1. Projekt badania
    4.2. Metodyka analizy danych empirycznych
    4.3. Omówienie badań empirycznych

    Rozdział 5. Zakończenie

    5.1. Konkluzje końcowe
    5.2. Wkład do teorii i praktyki zarządzania przedsiębiorstwem
    5.3. Kierunki przyszłych badań

    Załączniki

    Literatura
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa