Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wpływ zaufania na zarządzanie... [nowa]

24-01-2012, 5:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.90 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2002361881
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-01-2012 16:45:59
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Wpływ zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem. Perspektywa wewnątrzorganizacyjna



Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8341-466-9
  • liczba stron: 223
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Difin
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2011
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Monografia jest pierwszym tego typu kompleksowym opracowaniem naukowym podejmującym eksplorację wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem w perspektywie wewnątrzorganizacyjnej w realiach gospodarki opartej na wiedzy. W sposób systematyczny dokonano tu przeglądu wycinkowej i rozproszonej literatury w przyjętym obszarze badawczym. W wyniku identyfikacji istniejącej luki poznawczej zaproponowano autorski model wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem, który następnie poddano empirycznej weryfikacji. Zawarte w pracy wywód teoretyczny oraz empiria rzucają nowe światło na miejsce i rolę zaufania w zarządzaniu współczesnym innowacyjnym przedsiębiorstwem.


    Spis treści:

    Rozdział 1. Wprowadzenie

    1.1. Tło badań i uzasadnienie podjęcia tematu
    1.2. Sformułowanie problemu badawczego
    1.3. Cele badań
    1.4. Założenia i ograniczenia badawcze
    1.5. Struktura pracy
    1.6. Ogólny zarys badań

    Rozdział 2. Aspekty teoretyczne zaufania organizacyjnego w obszarze nauk o zarządzaniu

    2.1. Pojęcie zaufania
    2.2. Istota zaufania organizacyjnego
    2.3. Konceptualizacje zaufania organizacyjnego - wielość perspektyw
    2.4. Pomiar zaufania organizacyjnego

    Rozdział 3. Aspekty teoretyczne wpływu zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem

    3.1. Wpływ zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem w świetle literatury - problemy i konteksty
    3.2. Zaufanie a zarządzanie wiedzą
    3.3. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstwa
    3.4. Propozycja koncepcji modelu teoretycznego wpływu zaufania na zarządzanie przedsiębiorstwem
    3.5. Operacjonalizacja zmiennych

    Rozdział 4. Wpływ zaufania organizacyjnego na zarządzanie przedsiębiorstwem w świetle badań empirycznych

    4.1. Projekt badania
    4.2. Metodyka analizy danych empirycznych
    4.3. Omówienie badań empirycznych

    Rozdział 5. Zakończenie

    5.1. Konkluzje końcowe
    5.2. Wkład do teorii i praktyki zarządzania przedsiębiorstwem
    5.3. Kierunki przyszłych badań

    Załączniki

    Literatura

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.