Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania

28-02-2012, 15:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.24 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030437301
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 12   
Koniec: 30-01-2012 18:02:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów studium empiryczne

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3262-5

Liczba stron: 208

Format: 17.0x24.0cm

Oprawa: Miękka

Data Wydania: 2011 r.

Wydawnictwo: UMCS

Cena:

tylko 28,24 zł

Opis przedmiotu

Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.