Wot i my. Klasa 3. Podręcznik z płytą CD-ROM | | | Autor: | Małgorzata Wiatr-Kmieciak, Sławomira Wujec | Wydawnictwo: | PWN | Rok wydania: | 2012 | Oprawa: | miękka | Format: | A4 | Liczba stron: | 96 | Numer ISBN: | 978-83-[zasłonięte]-0682-5 | Numer EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]62068 | Stan: | nowa, bez śladów użytkowania |
|
| | | -18% | 31, | 98 39,00 |
| DOBRA CENA! |
|
Opis wydawcy: Numer dopuszczenia: 324/3/2011/z1 Wot i my to trzecia i ostatnia z trzech części serii przeznaczona dla klasy III szkoły ponadgimnazjalnej. Koncepcja merytoryczna trzeciej części odpowiada założeniom merytorycznym całej serii. Budowa: pięć rozdziałów (rozdziały 1-5 składają się każdy z pięciu lekcji oraz jednej lekcji powtórzeniowej i jednej lekcji z ćwiczeniami zbliżonymi formułą do zadań maturalnych z języka rosyjskiego na poziomie podstawowym a końcu podręcznika znajduje się komentarz gramatyczny oraz słowniczek polekcyjny. Do podręcznika dołączona jest płyta CD z nagraniami do ćwiczeń z podręcznika. W nagraniach udział wzięli rodowici użytkownicy języka rosyjskiego. Każda lekcja podręcznikowa zbudowana jest tak samo, jak lekcja w części pierwszej i drugiej serii: na początku znajduje się tekst wyjściowy (dialog, list, CV, e-mail) zawierający słownictwo oraz struktury gramatyczne wprowadzane w danej lekcji; do tekstu wyjściowego przewidziane są ćwiczenia na jego rozumienie oraz na pracę z nim. W każdej lekcji znajdują się również ćwiczenia na mówienie, pisanie, słuchanie oraz stosowanie nowo poznanej leksyki i struktur gramatycznych w danym zakresie tematycznym. Lekcja podręcznikowa, zajmująca dwie strony, przeznaczona jest do realizacji w ciągu dwóch godzin lekcyjnych. W trzeciej części serii duży nacisk położony jest, podobnie jak w części pierwszej i drugiej, na równoczesne rozwijanie sprawności językowych: słuchania i czytania ze zrozumieniem oraz mówienia i pisania). Ponadto, rozwijane są takie kompetencje jak: kompetencja mediacji, interakcji i interkulturowa. Dużym atutem tej części, podobnie jak dwóch piewrszych, jest konsekwentne przygotowywanie ucznia do egzaminu maturalnego z języka rosyjskiego na poziomie podstawowym. |