Język: Napisy: Instrukcja: System: PEGI: Info:Kompletna w bardzo dobrym stanie
Worms: A Space Oddity to kolejna część znanej serii turowych strategii, w których wcielamy się w drużynę robaków i stajemy naprzeciw zespołów kontrolowanych przez konsolę lub innych graczy. Developerem jest firma Team17 Software, doskonale znana z produkcji wcześniejszych odsłon Worms. Wersja na Wii oferuje nowy model sterowania, ciekawą oprawę graficzną oraz zestawy nowych misji i akcesoriów do wypróbowania.
Worms: A Space Oddity to tytuł, w którym rozgrywka oparta jest na systemie tur. Oznacza to, że pozostali gracze muszą czekać na swoją kolej zanim wykonają ruch. Gdy tura przypadnie właśnie nam, naszym zadaniem jest wykorzystanie jednego z robaków naszej drużyny do zadania jak największych szkód oponentom. Możemy ich więc spychać do wody, strzelać do nich, czy chociażby podkładać miny lub dynamit. Autorzy oddali nam do dyspozycji kilkadziesiąt rodzajów broni, których działania trzeba się nauczyć, by efektywnie je wykorzystywać. Gra pełna jest humoru i śmiesznych powiedzonek głównych bohaterów – między innymi to właśnie dzięki bajkowemu klimatowi i licznym gagom seria Worms odniosła taki sukces na całym świecie.
W Space Oddity możemy sprawdzić misje przygotowane dla samotnych graczy, specjalne mini-gierki oraz przede wszystkim tryb multiplayer. Autorzy dali nam możliwość pełnego dostosowania drużyny robaków do naszych potrzeb – można nazwać każdego z nich, przypisać mu konkretne gesty, a także głos, jakim będzie mówić. W trybie wieloosobowym zmierzyć może się ze sobą do czterech graczy offline.
System sterowania został przystosowany do możliwości innowacyjnych kontrolerów do Wii. Wii-mote’em możemy namierzać i strzelać, ale warto dodać, że czasem trzeba wykonać nim specyficzne ruchy, by najbardziej efektywnie skorzystać z danej broni. „Pilota” można używać też w menu, by wybierać nim konkretne opcje.
Gra Worms: A Space Oddity została stworzona w charakterystycznym, bajkowym stylu. Twórcy podkreślali, że bardzo inspirowali się takimi tytułami jak Paper Mario czy Yoshi’s Islans, czyli produkcjami utrzymanymi w stylu typowym dla Nintendo. I to widać. Pierwszy plan jest wyostrzony, natomiast tło już rozmyte, by bardziej skoncentrować uwagę graczy na tym, co w rozgrywce najważniejsze. Gra obsługuje tryb 480p oraz opcję widescreen (wyświetlanie obrazu w proporcjach 16:9).