Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WORLD CLASS IT SERVICE DELIVERY Peter Wheatcroft

22-05-2014, 22:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 220.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177772263
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014, 22:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]92545, 978[zasłonięte][zasłonięte]95505, 978[zasłonięte][zasłonięte]96594, 978[zasłonięte][zasłonięte]25058, 978[zasłonięte][zasłonięte]01217, 978-[zasłonięte][zasłonięte]92545, 978-[zasłonięte][zasłonięte]95505, 978-[zasłonięte][zasłonięte]96594, 978-[zasłonięte][zasłonięte]25058, 978-[zasłonięte][zasłonięte]01217
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

World Class IT Service Delivery

PRODUCT DETAILS:
Author: Peter Wheatcroft
Language: English
Publisher: British Computer Society
Publication Date: 27 April 2007
Dimensions: 17 x 0.9 x 24.4 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: 19AB5A5824

'World Class IT Service Delivery' is a best practice guide to service management, exploring IT performance plus the cultural emphasis needed to attain world class levels, how to achieve certification and what the results should look like. It demonstrates the factors that enable organizations to achieve world class standards and the competitive advantage that it brings. Distinctively, 'World Class IT Service Delivery' not only covers what is required to reach these standards and how to go about achieving certification, but also explains what the results should look like and how your organization may be missing out. Peter Wheatcroft's book offers a shortcut to selling services more profitably whilst achieving results more quickly.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


FINANCE FOR IT DECISION MAKERS: PRACTICAL HANDBOOK

BUSINESS ANALYSIS Malcolm Eva, Keith Hindle

PROFESSIONAL ISSUES IN INFORMATION TECHNOLOGY Bott

IT-ENABLED BUSINESS CHANGE: SUCCESSFUL MANAGEMENT

IT PROCUREMENT HANDBOOK FOR SMES David Nickson

SERVICE DELIVERY: PART 17