Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WORLD AT WAR GARY GRIGSBY'S PL

30-05-2012, 17:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 2337354526
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 12   
Koniec: 09-06-2012, 13:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać
 


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć  inne aukcję z podobnymi grami
 

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

WORLD AT WAR

gra używana, stan zestawu dobry, nie ma problemu z działaniem

wymagania sprzętowe Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB

3 września 1939, brytyjski premier, Chamberlain, poinformował naród o przystąpieniu Anglii do wojny, a jeszcze niecały rok wcześniej wracając z Monachium, oznajmił iż rozpoczyna się okres pokoju. Niedługo po wystąpieniu Chamberlaina gotowość do wojny zadeklarowała Francja. Rozpoczęły się kilkuletnie zmagania militarne, zakończone pokonaniem sił państw Osi przez Aliantów.

W Gary Grigsby’s World at War II, dynamicznej strategii turowej, możemy zmienić przebieg tych wydarzeń – Zachodni Alianci mogą zostać podbici przez Niemcy, a w Azji Japonia może zwyciężyć Chiny. Losy II Wojny Światowej spoczywają w naszych rękach i tylko od nas zależy jak potoczy się przyszłość krajów zaangażowanych w ten konflikt. Możemy dowolnie dowodzić swoimi armiami i wygrywać całe kampanie stosując wyrafinowane strategie walki, a także rozwijać technologie wojskowe i wprowadzać do walki nowe, potężniejsze jednostki. Planując kolejne posunięcia trzeba jednak wziąć pod uwagę, że im silniejsza jednostka tym więcej czasu musimy czekać na jej powstanie, tak więc nasze plany muszą obejmować co najmniej kilka tur w przód.

.