|
Word i Excel. Dla seniorów
EAN
978[zasłonięte][zasłonięte]46285
Wydanie
Rok wydania: 2010, oprawa broszurowa
Strony
Strony: 192, Format: 16,8x23,7 cm
|
Pisz i licz - z najpopularniejszymi programami na świecie Prostota i elegancja, czyli jak stworzyć czytelny i estetyczny dokument tekstowy Operacje podstawowe i skomplikowane, czyli jak Excel może ułatwić nam życie Grafika i wykresy, czyli jak uatrakcyjnić wygląd dokumentów Word i Excel należą do najbardziej znanych i najczęściej wykorzystywanych programów na świecie. Każdy z nas musi czasem napisać urzędowe pismo, wysłać oficjalny list czy zaprojektować zaproszenie. Każdy miewa problemy z obliczaniem podatku, dodawaniem długich serii liczb lub ustalaniem liczby dni pomiędzy określonymi datami. Te dwa proste w obsłudze, a niezwykle przydatne programy są lekiem na takie kłopoty. Pozwalają nam działać wygodnie, bez nerwów i ryzyka pomyłki. Wbrew pozorom nie są też trudne w obsłudze. Wystarczy znajomość kilku podstawowych zasad i sztuczek. Jeśli chcesz szybko je poznać, powinieneś sięgnąć właśnie po tę książkę. "Word i Excel. Dla seniorów " to pozycja przeznaczona dla osób, które wciąż trochę boją się komputera, ale wiedzą już, że to świetne narzędzie, i chcą opanować obsługę ważnych programów. Dowiesz się z niej, jak uruchomić Excel i Word oraz stworzyć czy zapisać nowe dokumenty. Nauczysz się wpisywać i formatować tekst w Wordzie, zaznaczać go, przenosić oraz wyrównywać. Odkryjesz, jak wstawiać listy oraz grafikę czy tło - i jak wydrukować gotowy dokument. Poznasz najprostsze i bardziej zaawansowane sposoby dokonywania obliczeń w Excelu. Zrozumiesz, jak należy prawidłowo wprowadzać dane i korzystać z możliwości formatowania czy zaznaczania poszczególnych komórek, a także na czym polega idea formuł i jak sprytnie można ich używać. Pierwsze kroki w programie Word Praca z tekstem Zmiana wyglądu i położenia tekstu Listy wyliczane i numerowane Ustawienia strony Grafika w dokumencie Drukowanie dokumentu Uruchamianie programu Excel 2007 PL Aktywacja i zaznaczanie komórek Wprowadzanie danych Formatowanie komórek i modyfikowanie arkusza Tworzenie i edycja formuł Wykresy Najwyższy czas opanować obsługę Worda i Excela! |
|
|
|
|