Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wolny Polski e konsument typologia zachowania

14-02-2014, 4:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik milion_ksiazek
numer aukcji: 3885726158
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-02-2014 04:22:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Milion książek
Książka1
książki za 1,00 zł
Książka2
literatuta piękna, popularna i faktu
Książka3
biografie, wpomnienia
Książka4
zagraniczne trillery,książki sensacyjne,
Książka6
historia,archeologia
Książka7
książki dla dzieci i młodzieży
Książka8
książki do nauki języków obcych
Książka9
książki obcojęzyczne
Książka11
poradniki i albumy
Książka12
czasopisma
Książka13
komiksy
Książka14
podręczniki szkolne

MAGDALENA JACIOW, ROBERT WOLNY POLSKI E KONSUMENT TYPOLOGIA ZACHOWANIA





OPIS KSIĄŻKI

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

    W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
  • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
  • 4. JAK KUPUJE?...

Tytuł Polski e-konsument - typologia, zachowania
Autor Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Wydawnictwo onepress
Oprawa miękka
Ilość stron 192
Waga 0.3400 kg
Wymiary 180x235
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]46340
Rok wydania 2011
Cena okładkowa 34.90 zł
Nr referencyjny Ref. nr: [zasłonięte]20590
Stan Książka nowa.
dodaj nas do ulubionych sprzedawców

F1