Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WOLFENSTEIN X360 SGV / 2 SKLEPY

24-06-2012, 18:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik SWIAT-GIER_COM
numer aukcji: 2397615119
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 18-06-2012 17:46:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Projekt

Wolfenstein to kolejna odsłona serii strzelanin traktujących o losach niejakiego B.J. Blazkowicza, żołnierza aliantów na frontach II Wojny Światowej. Opisywana gra stanowi czwartą, po Wolfenstein 3D, Return to Castle Wolfenstein oraz Wolfenstein: Enemy Territory, odsłonę cyklu, której akcja toczy się w pełnym trójwymiarze. Za produkcję tytułu odpowiada firma Raven Software, doświadczona na FPS-owym polu za sprawą dwóch części Soldier of Fortune, Star Wars Jedi Knight oraz Quake’a 4.

Fabuła Wolfensteina przenosi nas do roku 1943. Podczas gdy sytuacja na wojnie zdaje się być opanowywana przez wojska alianckie, naziści wciąż usiłują przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę i pod wodzą Heinricha Himmlera pracują nad tajemniczą bronią o nazwie Black Sun. Oręż powstający przy wsparciu praktyk okultystycznych ma pomóc hitlerowcom w osiągnięciu światowej dominacji. Pokrzyżować te plany może tylko Blazkowicz.

Przygoda głównego bohatera bierze swój początek w fikcyjnym, niemieckim mieście Isenstadt, okupowanym przez nazistów i wypełnionym bocznymi alejkami, tunelami kanalizacyjnymi oraz osiągalnymi dla gracza dachami budynków. Miejsce to pełni rolę swego rodzaju bazy wypadowej, gdyż to właśnie stąd wyruszamy na kolejne misje. W trakcie rozgrywki Blazkowicz odwiedza między innymi rozległą farmę, tereny wykopalisk, stację kolejową, zamek, szpital oraz lotnisko.

Przeciwnicy, wyposażeni w zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, starają się zaskakiwać gracza atakami z flanki. Dysponują także własnym morale, które zmienia się adekwatnie do sytuacji widzianej na ekranie – zabicie oficera dowodzącego grupą żołnierzy sprawia, że jego podkomendni wykazują mniejszą chęć do wymiany ognia i stają się dla Blazkowicza łatwiejszym celem. Z czasem na naszej drodze oprócz standardowych żołnierzy stają również zmutowane stwory oraz pełnoprawni bossowie.

Do eliminacji wrogów wykorzystujemy bogaty arsenał broni, który składa się zarówno z istniejących w rzeczywistości giwer (pistolet maszynowy MP40, karabin Kar98) jak i fikcyjnych narzędzi zagłady (pistolet Tesli czy działko cząsteczkowe). Dodatkową atrakcją jest ponadto możliwość korzystania ze stopniowo odblokowywanych mocy Woalu (Veil), dzięki czemu otaczamy się polem siłowym czy doprowadzamy do spowolnienia upływu czasu.