Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wokół problemów edukacji i socjalizacji [nowa]

11-03-2012, 13:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2113331405
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 15:11:29
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Wokół problemów edukacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych idee koncepcje badania. Problemy edukacji, rehabilitacji i socjalizacji osób niepełnosprawnych. TOM 13 serii



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]58785
  • liczba stron: 172
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: impuls
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-01
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Przedłożony Czytelnikowi trzynasty tom serii, podobnie jak poprzednie, zawiera treści o stosunkowo wysokim stopniu ogólności; zostały one opracowane z myślą o prezentacji stanowisk, koncepcji, modeli stanowiących teoretyczne podstawy organizacji i reorganizacji procesów edukacji oraz socjalizacji osób niepełnosprawnych. Nie brakuje w nim także analiz o względnie wąskim zakresie zagadnieniowym, skoncentrowanych na określonym problemie. Nakreślone idee, stanowiska, opinie, prezentowane wyniki badań są kontynuacją dyskusji nad efektywnością edukacji specjalnej oraz niwelowaniem szeroko pojętych barier socjalizacyjnych, a także przyczynkiem do faktycznej zmiany społecznej i edukacyjnej. Pierwsza część trzynastego tomu serii "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych" obejmuje treści związane właśnie z edukacją. Nie oznacza to jednak, że zostały one przez autorów poszczególnych rozdziałów rozpatrzone w oderwaniu od problematyki socjalizacji i rehabilitacji. Przeciwnie - zagadnienia te stanowią istotny kontekst omawianych procesów kształcenia i wychowania. Potwierdzenia tej tezy można szukać w analizie rozpatrywanych w związku z edukacją pojęć, na przykład indywidualizacji, treningu umiejętności społecznych czy wspomagania rozwoju. Z kolei w drugiej części książki - objętej tytułem nawiązującym do problematyki socjalizacji - znajdujemy sporo odniesień do procesów wychowania i kształcenia. W opinii autorów są one podstawą adaptacji społecznej, nabywania podstawowych kompetencji życiowych, kreowania dróg do samodzielności, ustalania celów życiowych, wzmacniania aktywności czy rozwiązywania aktualnych problemów społecznych. Ogólnie można więc przyjąć, że wyróżnienie dwóch części niniejszego opracowania - pierwszej, ukierunkowanej na procesy edukacyjne, a drugiej na socjalizację - jest zabiegiem umownie porządkującym strukturę tomu.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.