Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wokół mediów ery Web 2.0 - red. Bohdan Jung

28-04-2014, 22:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 23 zł     
Użytkownik oicmoh
numer aukcji: 4174077916
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 28-04-2014 21:40:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.39 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Od wydawcy:

Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.


stron 263

wyd.
Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne
2010 r.
ISBN[zasłonięte]978-8344-038-5

miękka okładka

stan:
bardzo dobry -

uwaga:
lekkie zagięcie dolnego narożnika tylnej okładki