Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wokół mediów ery Web 2.0 Jung

02-04-2015, 9:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 5143396836
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-04-2015 09:32:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 20

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 20

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Wokół mediów ery Web 2.0

Redakcja: Jung Bohdan
Oprawa: Miękka
Format: 14.8x20.9cm
Liczba stron: 264
Wydanie: 1
Rok wydania: 2010
ISBN: [zasłonięte]978-8344-038-5
Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.