Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie...

12-03-2012, 8:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 2117074311
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-03-2012 16:21:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Wydawnictwo: OnePress



Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia
Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s -- wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.


Spis treści:

Wprowadzenie: Marketing to wojna (15)

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Skorowidz (209)

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje