Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wojna na wrażenia, strategie polityczne [nowa]

24-01-2012, 3:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2001009399
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 15-01-2012 10:07:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Wojna na wrażenia, strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

Marek Mazur, Mariusz Kolczyński

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8359-813-6
  • liczba stron: 244
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Sejmowe
  • wymiary: 148 x 210 mm
  • Rok wydania: 2007
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Wydanie: pierwsze

    Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce - parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii przystaje do rzeczywistości, - do jakiego stopnia nasze decyzje wyborcze mają racjonalne podstawy.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.