Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Rie

27-01-2014, 5:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46.70 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 3835935626
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 3   
Koniec: 27-01-2014 05:56:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@onet.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753








Stron: 268
Format: 16 x 24 cm
Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka, klejona



Wojna marketingu z zarządzaniem

Al Ries, Laura Ries

Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.


Spis treści

 

Przedmowa. Dwoistość ludzkiego mózgu

Wprowadzenie. Aksamitna kurtyna

Rozdział 1. Menedżerowie zajmują się rzeczywistością, a marketingowcy jej postrzeganiem

Rozdział 2. Menedżerowie skupiają się na produkcie, a marketingowcy na marce

Rozdział 3. Menedżerom zależy na zachowaniu marki, a marketingowcom na zawłaszczeniu kategorii

Rozdział 4. Menedżerowie domagają się lepszych, a marketingowcy odmiennych produktów

Rozdział 5. Menedżerowie wolą szeroki, a marketingowcy wąski asortyment

Rozdział 6. Menedżerowie starają się rozciągać, a marketingowcy odchudzać markę

Rozdział 7. Menedżerowie chcą zapewnić marce pierwszeństwo na rynku, a marketingowcy w umysłach konsumentów


Rozdział 8. Menedżerowie nastawiają się na spektakularny debiut, a marketingowcy na powolne rozwijanie skrzydeł

Rozdział 9. Menedżerowie biorą na cel środkowy, a marketingowcy skrajne segmenty rynku

Rozdział 10. Menedżerowie chcieliby zawłaszczyć wszystko, a marketingowcy tylko jedno słowo

Rozdział 11. Menedżerowie operują słowami, a marketingowcy obrazami

Rozdział 12. Menedżerowie wolą działać pod jedną, a marketingowcy pod wieloma markami

Rozdział 13. Menedżerowie cenią pomysłowość, a marketingowcy referencje

Rozdział 14. Menedżerowie wierzą w podwójne, a marketingowcy w pojedyncze marki

Rozdział 15. Menedżerowie planują pod kątem ciągłego wzrostu, a marketingowcy pod kątem stopnia dojrzałości rynku

Rozdział 16. Menedżerowie zazwyczaj unicestwiają, a marketingowcy rozwijają nowe kategorie

Rozdział 17. Menedżerowie chcą komunikować, a marketingowcy pozycjonować

Rozdział 18. Menedżerowie chcą zdobywać klientów na zawsze, a marketingowcom wystarcza krótkotrwały związek

Rozdział 19. Menedżerowie uwielbiają kupony i przeceny, a marketingowcy ich nie znoszą

Rozdział 20. Menedżerowie starają się naśladować konkurencję, a marketingowcy wręcz przeciwnie

Rozdział 21. Menedżerowie nienawidzą zmieniać nazw, a marketingowcy chętnie korzystają z tego zabiegu

Rozdział 22. Menedżerowie ciągle myślą o kolejnych innowacjach, a marketingowcy zadowalają się jedną

Rozdział 23. Menedżerowie mają bzika na punkcie multimediów, a marketingowcy nie są do nich przekonani


Rozdział 24. Menedżerowie myślą w wymiarze krótkoterminowym, a marketingowcy w wymiarze długoterminowym



Rozdział 25. Menedżerowie polegają na zdrowym rozsądku, a marketingowcy na marketingowym rozsądku



Źródła danych





© PanelReklamowy