| Wojna marketingu z zarządzaniem Al Ries, Laura Ries
Rok wydania: 2010 Wydawnictwo: PWE Kategorie: ekonomia Oprawa: broszurowa
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu - prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.
Dodatkowe informacje
| Centrum Taniej Książki & CD KRUK (d. w Hali Koszyki) ul. Świętokrzyska 31/33A 00-049 Warszawa
email: [zasłonięte]@onet.pl lub przez opcję "zadaj pytanie sprzedającemu" www.koszykksiazek.pl tel.: 0 22 [zasłonięte] 89 NIP: 521[zasłonięte]053-46
gg:12[zasłonięte]849
Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek / 10-11, 14-18:30
|
UWAGA ! Decydując się na zakup - proszę o zapoznanie się z informacjami na stronie O mnie oraz Regulaminem. Życzymy miłej licytacji na naszych aukcjach oraz zadowolenia z zakupionego towaru! Zespół Firmy Księgarskiej KRUK | |