Wojna marketingu z zarządzaniem
Al Ries, Laura Ries
Rok wydania: 2010
Wydawnictwo: PWE
Kategorie: ekonomia
Oprawa: broszurowa
Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu - prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.
Dodatkowe informacje
|
Centrum Taniej Książki & CD KRUK
(d. w Hali Koszyki)
ul. Świętokrzyska 31/33A
00-049 Warszawa
email: [zasłonięte]@onet.pl lub przez opcję
"zadaj pytanie sprzedającemu"
www.koszykksiazek.pl
tel.: 0 22 [zasłonięte] 89
NIP: 521[zasłonięte]053-46
gg:12[zasłonięte]849
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek / 10-11, 14-18:30
|
UWAGA ! Decydując się na zakup - proszę o zapoznanie się z informacjami
na stronie O mnie oraz Regulaminem.
Życzymy miłej licytacji na naszych aukcjach oraz zadowolenia z zakupionego towaru!
Zespół Firmy Księgarskiej KRUK
|