Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WOJNA MARKETINGU - RIES - WYSYŁKA 0 ZŁ

28-02-2012, 16:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.99 zł     
Użytkownik progmar
numer aukcji: 2032422494
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 8   
Koniec: 01-02-2012 07:42:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




WAŻNE

Przed zakupem zapoznaj się z warunkami sprzedaży opisanymi na stronie omnie

Opis przedmiotu

Wojna marketingu z zarządzaniem

Al Ries, Laura Ries

Liczba stron 268
Rok i miejsce wydania Warszawa 2010, wydanie I
Oprawa miękka


Specjaliści od zarządzania zwykle intensywniej używają lewej półkuli mózgu, natomiast specjaliści od marketingu – prawej. Dlatego właśnie podczas wszystkich narad tak trudno im się porozumieć, chociaż wydaje się, że mówią o tym samym. Autorzy udowadniają, że znacznie ważniejsze od tego, co się mówi, jest to, jak się mówi. Tłumaczą, że zarządzanie należy do sfery realnej, a marketing do sfery mentalnej; zarządzający chcą coraz lepszych, a marketingowcy zróżnicowanych produktów; zarządzający wyrażają swoje myśli słowami, a marketingowcy pokazują wizje przedsięwzięć. Na pytanie, jak to wszystko pogodzić, można znaleźć odpowiedź w prezentowanej książce.

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, przedsiębiorców, kadr kierowniczych, osób zajmujących się marketingiem, studentów zarządzania i marketingu.

Spis treści

Przedmowa. Dwoistość ludzkiego mózgu

Wprowadzenie. Aksamitna kurtyna

Rozdział 1. Menedżerowie zajmują się rzeczywistością, a marketingowcy jej postrzeganiem

Rozdział 2. Menedżerowie skupiają się na produkcie, a marketingowcy na marce

Rozdział 3. Menedżerom zależy na zachowaniu marki, a marketingowcom na zawłaszczeniu kategorii

Rozdział 4. Menedżerowie domagają się lepszych, a marketingowcy odmiennych produktów

Rozdział 5. Menedżerowie wolą szeroki, a marketingowcy wąski asortyment

Rozdział 6. Menedżerowie starają się rozciągać, a marketingowcy odchudzać markę

Rozdział 7. Menedżerowie chcą zapewnić marce pierwszeństwo na rynku, a marketingowcy w umysłach konsumentów

Rozdział 8. Menedżerowie nastawiają się na spektakularny debiut, a marketingowcy na powolne rozwijanie skrzydeł

Rozdział 9. Menedżerowie biorą na cel środkowy, a marketingowcy skrajne segmenty rynku

Rozdział 10. Menedżerowie chcieliby zawłaszczyć wszystko, a marketingowcy tylko jedno słowo

Rozdział 11. Menedżerowie operują słowami, a marketingowcy obrazami

Rozdział 12. Menedżerowie wolą działać pod jedną, a marketingowcy pod wieloma markami

Rozdział 13. Menedżerowie cenią pomysłowość, a marketingowcy referencje

Rozdział 14. Menedżerowie wierzą w podwójne, a marketingowcy w pojedyncze marki

Rozdział 15. Menedżerowie planują pod kątem ciągłego wzrostu, a marketingowcy pod kątem stopnia dojrzałości rynku

Rozdział 16. Menedżerowie zazwyczaj unicestwiają, a marketingowcy rozwijają nowe kategorie

Rozdział 17. Menedżerowie chcą komunikować, a marketingowcy pozycjonować

Rozdział 18. Menedżerowie chcą zdobywać klientów na zawsze, a marketingowcom wystarcza krótkotrwały związek

Rozdział 19. Menedżerowie uwielbiają kupony i przeceny, a marketingowcy ich nie znoszą

Rozdział 20. Menedżerowie starają się naśladować konkurencję, a marketingowcy wręcz przeciwnie

Rozdział 21. Menedżerowie nienawidzą zmieniać nazw, a marketingowcy chętnie korzystają z tego zabiegu

Rozdział 22. Menedżerowie ciągle myślą o kolejnych innowacjach, a marketingowcy zadowalają się jedną

Rozdział 23. Menedżerowie mają bzika na punkcie multimediów, a marketingowcy nie są do nich przekonani

Rozdział 24. Menedżerowie myślą w wymiarze krótkoterminowym, a marketingowcy w wymiarze długoterminowym

Rozdział 25. Menedżerowie polegają na zdrowym rozsądku, a marketingowcy na marketingowym rozsądku

Źródła danych

*Opis zaczerpnięty ze strony wydawnictwa.

Gwarancja

Sprzedawane przez nas książki są nowe, w większości ofoliowane. W przypadku błędów drukarskich (np. brak stron, stony źle zszyte) wadliwe książki wymieniamy na nowe bez dodatkowych opłat. W przypadku gdy pozycje nie są już dostępne zwracamy pieniądze.

Promocje

  • Książki opłacone z góry wysyłamy gratis !!
  • W przypadku lżejszych książek wysyłka Pocztą Polską gratis lub bardzo mała dopłata do przesyłki kurierskiej tylko 7,00 zł !! Szczegóły w opisie aukcji.
  • Przesyłki kurierskie wysyłamy codziennie we wszystkie dni robocze
  • Przesyłki pocztowe realizujemy dwa razy w tygodniu.
  • W przypadku równoczesnego zakupu co najmniej dwóch książek (nawet z różnych naszych aukcji) wysyłka kurierem gratis !! (Dotyczy tylko książek opłaconych z góry)
  • W przypadku równoczesnego zakupu co najmniej trzech książek (nawet z różnych naszych aukcji) wysyłka kurierem gratis i rabat na każdą książkę w wysokości 4,00 zł !! (Dotyczy tylko książek opłaconych z góry pod warunkiem samodzielnego odliczenia rabatu od kwoty przelewu)
  • UWAGA: Pozycje składające się z dwóch i więcej tomów sprzedawane na jednej aukcji traktowane są jako jedna książka. 
  • Zakupy dokonane z różnych naszych kont na Allegro nie podlegają łączeniu.
  • Jednorazowa dopłata do przesyłki pobraniowej 10,00 zł niezależnie od ilości zakupionych pozycji.
  • Przesyłki pobraniowe wysyłamy tylko i wyłącznie kurierem.

Oferta

Posiadamy ofertę z wielu różnych wydawnictw. Sprawdź naszą ofertę na allegro.

Dodatkowo posiadamy także podręczniki niezbędne do egzaminów państwowych LEP i L-DEP.

Referencje

Mamy status Supersprzedawca. Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów !!

Zaufało nam już ponad 10.000 Klientów dołącz do ich grona, postaw na szybkość i niezawodność !!

Sprawdź nasze komentarze !!

Nasz adres

PROGMAR

 

Biuro:

ul. Sołtysia 60u

40-748 Katowice

 

Magazyn:

ul. Zielona 24

41-500 Chorzów

 

Kliknij aby przejść do mapy

Płatność

  • Płacę z Allegro
  • Płatność przy odbiorze towaru od kuriera
  • Płatność gotówką w magazynie
  • Przelewem na konto:
    Alior Bank
    65 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 124115

Faktury

Wystawiamy faktury VAT. 

Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

Wysyłka

  • Książki opłacone z góry wysyłamy gratis !!
  • W przypadku lżejszych książek wysyłka Pocztą Polską gratis lub mała dopłata do przesyłki kurierskiej tylko 7,00 zł !!
  • Przesyłki kurierskie realizujemy codziennie, ksiażki wysyłane Pocztą Polską wysyłamy dwa razy w tygodniu !!

 

Logo 7

Logo Poczta

 

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty możliwy w Chorzowie

lub w Katowicach 

tylko po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Kontakt

tel. 693 [zasłonięte] 59 49

tel. 601 [zasłonięte] 48 66

 

23[zasłonięte]167

[zasłonięte]14746

 

Skype:

Ksiazki-Medyczne.eu

 

Mój stan

 

e-mail:

email

Śledzenie Transakcji

Po zakupie towaru będą Państwo na bieżąco informowani o stanie transakcji przy pomocy wiadomości e-mail.

 



GALERIA progmar  -  W Y B R A N E    O F E R T Y © 2[zasłonięte]005-20
 Net_Studio
?