Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wojcik Krystyna - Public relations od A do Z, T. I

15-10-2014, 5:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4608630070
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-10-2014 05:33:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Wojcik Krystyna - Public relations od A do Z, T. I
ISBN: 838[zasłonięte]8267
Wymiar: 150 x 240 mm
Nr wydania: I
Seria: Biblioteka Biznesmena
Ilość stron: 292
Ocena: Dobry +
Waga: 0,45 kg
Indeks: 0165/54/0271
Rok wydania: 1997
Wydawca: Agencja Wydawnicza Placet
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Używana
Autor: Wojcik Krystyna

Opis książki


W tomie II omówiony jest szczegółowy tok postępowania w fazach realizacji i kontroli działalności public relations. W części poświęconej realizacji wyraźnie dominują trzy grupy porządkowania olbrzymiej problematyki instrumentów PR. W jednej z nich zgromadzono i omówiono wszystkie uznawane za klasyczne instrumenty PR, w drugiej punktem wyjścia były nie instrumenty, ale ważniejsze grupy celowe, na które oddziałują organizacje prowadzące PR, w trzeciej programy działalności PR wyraźnie odmiennych typów organizacji, tak by wykazać wpływ typu organizacji i jej otoczenia na praktyczną działalność PR. Całość kończy aneks, w którym zgromadzono kilkanaście przykładów konkretnych kampanii PR.

Uwagi:


Książka pobiblioteczna, zawiera adnotacje i pieczątki biblioteczne. Oprawa lekko porysowana i pozaginana. Kilka kartek zabrudzonych. Delikatnie zakurzone i poplamione brzegi stron.
Zobacz także...