1/16 EP 4 WD SLASH
Traxxas Slash jest dobrze przygotowany do walki off-track. Duży skok zawieszenia i amortyzatory olejowe łatwo wchłoną uskoki i nierówności trudnego terenu. Unikalna konstrukcja podwozia, zapewnia ogromny prześwit pomiędzy nim, a terenem, co w rezultacie pozwala na jazdę tam – gdzie inne samochody będą miały duże trudności. Opony zaprojektowane są ze specjalnym bieżnikiem i wykonane z zaawansowanych mieszanek
gumowych zapewniających maksymalną przyczepność w terenie, na betonie i na asfalcie. Opatentowane sprzęgło poślizgowe Revo-spec-Torque Control, zapewnia sprawne działanie, precyzyjną regulację i całkowitą kontrolę trakcji. Układ kierowniczy Bellcrank, gwarantuje pełną precyzję i kontrolę sterowania.
Slasha w skali 1/16 wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych.
Wodoszczelna elektronika
Zamknięta obudowa mikro odbiornika, wodoszczelny regulator obrotów XL-2.5 i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.
1/16 EP 4 WD Slash jest w pełni złożony z systemem R/C TQ, szczotkowym zespołem napędowym Titan 12T 550, malowaną karoserią, przyklejonymi oponami, pakietem napędowym NiMh, ładowarką i szczegółową instrukcją.
To wszystko sprawia, że w krótkim czasie po wyjęciu z opakowania możesz cieszyć się wyjątkową przyjemnością jazdy tym kultowym samochodem wyścigowym.
Wodoszczelny regulator XL-2.5
Zaprojektowany i skonstruowany przez Traxxas XL-2.5 elektroniczny regulator obrotów, zapewnia płynne sterowanie przepustnicy i jest przystosowany do ciężkich warunków atmosferycznych. Ten wysokiej jakości ESC posiada niebywałą specyfikację, która zwykle znajduje się jedynie w droższych, wysokiej klasy urządzeń zastępczych. XL-2.5 posiada trzy profile: kontrola przepustnicy, ochrona termiczna z automatycznym wyłączaniem, kompatybilność z pakietami NiMH 6-8 cell, oraz wbudowany BEC. Wysoka częstotliwość pracy w połączeniu z ultra-niskią rezystancją zapewnia regulatorowi XL-2.5 skuteczne i płynne w pełni proporcjonalne sterowanie prędkością.
Wysokoprądowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High-Current”
Dzisiejsze akumulatory napędowe dostarczają tak duże prądy, że konwencjonalne złącza elektryczne nie wystarczają i tworzą tak zwane „wąskie gardła”, co w praktyce uniemożliwia wykorzystanie pełnej mocy napędu. Nowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High-Current” otwierają drzwi dla nieograniczonego przepływu prądu i wyciągają z pakietów napędowych pełną moc.
PARAMETRY:
- Długość: 356 mm
- Szerokość: 185 mm
- Wysokość: 125 mm
- Różne wersje kolorystyczne nadwozia
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:
- silnik Titan 550
- regulator XL-2.5 ASC
- pakiet zasilający NiMh 7,2V / 1200mAh
- ładowarkę
- aparaturę 2 kanałową 27MHz