Witam
kolegów wędkarzy!
Nasz sklep internetowy został stworzony z myślą o wędkarzach. Nasza pasja – internet i hobby – wędkarstwo spotykają się w naszym internetowym sklepie oddając w Twoje ręce miejsce na miarę oczekiwań wszystkich wędkarzy.Nie znalazłeś jakiegoś produktu? Spytaj nas o niego, a my postaramy się go zdobyć dla Ciebie. Nasza firma jest sklepem oferującym wszystko co potrzeba do uprawiania hobby jakim jest wędkarstwo. Jesteśmy w pełni wiarygodni, dlatego do Państwa dyspozycji oddajemy także sklep Stacjonarny, który mieści się w Bydgoszczy przy ul. Poznańskiej 11(róg św. Trójcy). Jesteśmy głównie przedstawicielem takich marek jak Dragon, Okuma, Mustad, Konger, Jaxon, Mistrall, Daiwa, Cormoran, Bass Pro Shops, Lunker City, Yum, Relax, Mann's.
Sklep Wędkarski
F.H. Bass ul. Poznańska 11
85-129 Bydgoszcz
NIP 967[zasłonięte]004-11
GSM:+48 602[zasłonięte]323
email: [zasłonięte]@prokonto.pl
nr rach. bankowego.
15 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 120331
|
Przy zamówieniu powyżej 100 zł wysyłka GRATIS
Wobler Salmo MINNOW HOLO BLEAK 5cm/3g floating
JEŻELI NIE ZNALAZŁEŚ CZEGOŚ U NAS MOŻESZ ZAPYTAĆ I ZAMÓWIĆ KORZYSTAJĄC Z INFOLINII
+48 [zasłonięte] 840 323
W KAŻDY DZIEŃ TYGODNIA. MAMY W OFERCIE PONAD 1500 PRODUKTÓW FIRM:DRAGON, OKUMA, MUSTAD, DAIWA, CORMORAN, JAXON, KONGER, TRABUCCO, GEOFF ANDERSON, MISTRALL, LEMIGO,
Regulamin zakupów :
1.Kupując na naszych stronach i aukcjach zgadzasz się z warunkami regulaminu. 2.Sprzedajemy tylko za pośrednictwem strony alle, odbiór osobisty mozliwy po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu w sklepie przy ul. Poznańskiej 11 w Bydgoszczy 3.Zaraz po wylicytowaniu towaru proszę o maila z potwierdzeniem zakupu oraz wybraną formą płatności. 4.Do każdego zakupu dołączamy dowód zakupu w postaci paragonu. 5.Wystawiamy faktury VAT. 6.Wylicytowany towar wysyłamy od 1 do 10 dni po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. 7.Na przelew czekamy 7 dni roboczych, w przypadku braku wpłaty na konto dodajemy klienta do czarnej listy a na Allegro wystawiamy negatyw i zwracamy się do Allegro o o zwrot prowizji. 8.Prosimy o następujące tytułowanie przelewu: „Nick z alle + Imię i Nazwisko” to znacznie przyśpieszy finalizację transakcji. 9.W przypadku braku towaru w sklepie ponieważ prowadzimy sklep stacjonarny zwracamy pieniądze na konto klienta w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. 10.Zanim kupisz towar upewnij się telefonicznie czy jest on dostępny na stanie ponieważ magazyn aktualizujemy co 3 dni robocze. 11.W przypadku braku towaru a po zaksięgowaniu środków kontaktujemy się z klientem i zwracamy pieniądze na wskazane przez klienta konto. Patrz punkt 9. 12.Wysyłki realizujemy codziennie o godzinie 16:00 po uprzednim zaksiegowaniu środków za zakupiony towar na koncie. 13.Na każdy towar udzielana jest gwarancja producenta w formie pisemnej z naszą pieczątką na oryginalnym druku gwaranyjnym producenta. 14.Nie przyjmujemy zwrotów bez pisemnego uzasadnienia wynikającego bezposrednio z wady fabrycznej sprzetu lub uszkodzen mechanicznych wynikajacych z niewłaściwego użytkowania, o uznaniau zwrotu informujemy maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych po oględzinach i opinii ekpserta technicznego producenta. 15.Nie wysyłamy towaru Pocztą polska chyba że klient wyraźnie sobie tego zażyczy jednakże nie odpowiadamy za niewłaściwe działanie i nienależyte wykonywanie obowiązków przez Pocztę Polską oraz wszytskich instytucji z nią powiązanych.
16. Wysyłki kurierskie w zależności od gabarytów i ciężaru realizujemy za pośrednictwe GLS, Kolporter Express, oraz DPD Polska.
|