Tytuł |
Wobei kann ich helfen? Część 2 – Język niemiecki zawodowy dla zawodu technik hotelarstwa + CD |
Autor |
Beata Krzysztofik |
Wydawca |
Rea |
Rok wydania |
2010 |
Liczba stron |
211 |
Wymiary |
210 x 295 mm |
Okładka |
miękka |
ISBN |
[zasłonięte]978-8344-226-7 |
Znajdziemy tu słownictwo z branży hotelarskiej niezbędne dla uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
Druga część podręcznika rozwija kompetencje językowe z zakresu:
- obsługi gościa w sali konsumenckiej,
- wykonywania zadań konsjerża,
- organizowania konferencji i bankietów,
- opracowania oferty turystycznej.
Dodatkowym ważnym rozdziałem jest kompleksowe przygotowanie do ubiegania się o pracę w branży hotelarskiej.
Podręcznik został przygotowany zgodnie z Podstawą programową kształcenia zawodowego oraz programem nauczania języka zawodowego (341[04]/MEN2008.02.07).
Spis treści
Kapitel 1
Im Restaurant – Angebot 7
Kapitel 2
Im Restaurant – Interaktionen 35
Kapitel 3
Zimmerservice und Beschwerden im Restaurant 57
Kapitel 4
Dem Gast immer helfen 79
Kapitel 5
Bankett- und Konferenzorganisation 107
Kapitel 6
Tourismus und Erholung 133
Kapitel 7
Ausfl üge und Reisen planen 151
Kapitel 8
Bewerbung 171
Hörtexte 197