Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Woźniak Marek - Przeszłość jako przedmiot kons

17-05-2014, 7:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4249064395
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 07:40:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Woźniak Marek - Przeszłość jako przedmiot kons
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]27308
Wymiar: 17.0x24.5cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 280
Ocena: -
Waga: 0,67 kg
Indeks: 505[zasłonięte]00201KS
Rok wydania: 2010
Stan: Nowa
Rodzaj okładki: Twarda
Wydawca: UMCS
Autor: Woźniak Marek

Opis książki

Podtytuł: O roli wyobraźni w badaniach historycznych
M. Woźniak postawił sobie za cel analizę przemian refleksji nad stosunkiem historyków do wyobraźni, mniej więcej od II połowy XX wieku, choć w tekście nie brak odniesień do epok wcześniejszych. Ryzykując pewne uproszczenie, można powiedzieć, że w centrum Jego zainteresowań stanął problem, w jaki sposób wyobraźnia, rozumiana jako narzędzie poznania historycznego, postrzegana jest w obrębie dwóch dominujących paradygmatów współczesnej historiografii: modelu modernistycznego/scjentystycznego i postmodernistycznego/konstruktywistycznego.
k
Zobacz także...