Kontakt
|
Masz problem? Skorzystaj z pomocy konsultantów.
Biuro obsługi klienta Godziny pracy: 8:00 - 17:00
Pracujemy od poniedziałku do piątku. Sobota 10:00 - 14:00
zamówienia/zapytania: (012)[zasłonięte]44, 500-[zasłonięte]-647
Kontakt gadu-gadu: [zasłonięte]46615
Napisz e-mail: [zasłonięte]@nettrading.pl
Zobacz gdzie jesteśmy:
kliknij tutaj
Dane do przelewu:
NET.Trading ul. Św. Wojciecha 38 32-085 Modlnica
Bank BPH: 16-[zasłonięte]00076-[zasłonięte]032600[zasłonięte]1504
|
Wysyłka
|
Towar wysyłamy w terminie 2-5 dni roboczych liczonych od daty wpływu pieniędzy lub określenia przesyłki pobraniowej.
Koszty transportu są określone bezpośrednio na każdej aukcji.
Przesyłki nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej Opek.
W przypadku uszkodzenia przedmiotu, wynikającego z transportu fakt ten należy zgłosić natychmiastowo drogą mailową na adres: [zasłonięte]@nettrading.pl Prosimy również o spisanie protokołu szkody z kurierem, jedynie spisanie protokołu szkody, a następnie przesłanie podpisanej kopii na adres: [zasłonięte]@nettrading.pl pozwala na rozpoczęcie procedury reklamacji towaru. |
Regulamin
|
Wszystkie dane potrzebne do finalizacji transakcji są zawsze w mailu od Allegro zawiadamiającym o wygranej, czyli dane do przelewu oraz koszt wysyłki.
Po zalicytowaniu przedmiotu prosimy o potwierdzenie ostatecznego adresu oraz formy wysyłki (pobranie/wpłata). W innym przypadku wysyłamy na adres z allegro.
W tytule przelewu prosimy o wpisanie nazwy użytkownika, oraz numer aukcji lub numery jeżeli jest ich kilka.
Dokładamy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów, które są prezentowane były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów lub nagłą ich zmianę przez producenta.
Odbierając przesyłkę należy sprawdzić jej stan w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia prosimy sporządzić wraz z kurierem protokół reklamacyjny i niezwłocznie powiadomić nas o tym zdarzeniu. Jedynie protokół szkody pozwala na zweryfikowanie przez kuriera powstałych szkód.
Masz prawo do zwrotu zakupionej rzeczy bez podawania przyczyny w terminie do 10 dni od otrzymania przesyłki. (Dz. U. z dnia 05.09.2002r. Nr 141, poz. 1176).
Nie ponosimy kosztów związanych z reklamacjami lub też zwrotami klientów.
Reklamacje oraz zwroty rozpatrujemy w terminie do 7 dni roboczych, w przypadku urządzeń czas się nieznacznie wydłuża.
Wystawiony przez Państwa komentarz jest dla nas niezbędną informacją o zakończeniu transakcji. Automatycznie odpowiadamy komentarzem. |
|
Przedmiotem aukcji
jest
Wkład Maxtra do dzbanka filtrującego
Parametry:
- oryginalny wkład Maxtra do dzbanków Brita,
- w zestawie 4 sztuki wkładów,
- filtr Maxtra pasuje do dzbanków: Aluna, Elemaris, Marella i Navelia,
- zmiękcza wodę, usuwa muł, szlam, różnego rodzaju zawiesiny i chlor,
- redukuje zawartość niektórych pierwiastków np. żelaza i metali ciężkich,
- poprawia smak, barwę i zapach stosowanej wody,
- zapobiega powstawaniu wielu bakterii w wodzie przefiltrowanej,
- żywotność wkładu do 100 litrów lub do 4 tygodni.
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!
Ewentualne uszkodzenia proszę zgłaszać natychmiast kurierowi! Jedynie spisanie protokołu pozwala na dochodzenie reklamacji i dosłanie uszkodzonych elementów/wymianę.
Akceptujemy jedynie protokół spisany z zaznaczeniem wypełnienia wewnętrznego, i uszkodzenia/wgięcia paczki na zewnątrz.
Produkt jest NOWY, oryginalnie zapakowany w pudełko.
DOSKONAŁA JAKOŚĆ CHYBA TEGO OCZEKUJESZ!!!???
GWARANCJA
Podstawą reklamacji jest dowód zakupu.
Dokonując wpłaty na konto w tytule przelewu należy podać swój nick z Allegro i numer aukcji.
|