Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds

02-06-2012, 16:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62 zł     
Użytkownik Anna_Czerska
numer aukcji: 2319763286
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-05-2012 06:50:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011
Autor: Joanna Pasek
Data wydania: 06/2011
Stron: 296
Zawiera CD-ROM
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3078-3
Format: 168x237
Oprawa: miękka
Numer z katalogu: 6136
Książka w kolorze
Wydawnictwo Helion


Zawartość płyty:

Dołączona do książki płyta CD zawiera:

Mapy bitowe wykorzystywane w ćwiczeniach jako tekstury I obrazy tła,
Pliki z modelami I scenami 3D opisanymi w książce.

Stwórz projekt i pokaż innym swoje najlepsze pomysły!

Jak błyskawicznie opanować korzystanie z 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011?
O czym koniecznie trzeba wiedzieć, by tworzyć precyzyjne i perfekcyjne projekty?
Jak oświetlić zaprojektowany budynek i przedstawić go w określonym otoczeniu?

Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być wykonany, jak będą wyglądały różne elementy elewacji, w którą stronę będzie zwrócony i jak będzie prezentował się w konkretnym otoczeniu. To wszystko można perfekcyjnie zwizualizować, by przekazać swoją wizję innym, a także by móc na bieżąco korygować własne ustalenia. Wystarczy odrobina wiedzy o programach takich, jak 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011.

Tę wiedzę możesz znaleźć w książce "Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu". Jej autorka szybko wprowadzi

Cię w arkana modelowania w tych programach, nawet jeśli nigdy wcześniej o nich nie słyszałeś. Pokaże Ci, jak skonfigurować interfejs programu, tworzyć i

transformować obiekty. Podpowie, jak zająć się modelowaniem schodów, drzwi, okien czy konstrukcji dachu. Wskaże, gdzie szukać materiałów i tekstur, jak odpowiednio oświetlić obiekt i umieścić go na fotografii miejsca, w którym w przyszłości miałby stanąć. Krótko mówiąc, za rękę przeprowadzi Cię przez cały proces projektowania i zrobi to tak, byś mógł być dumny z efektów swojej pracy.

Interfejs programu, konfiguracja okien i przełączanie się pomiędzy widokami
Tworzenie obiektów, tryby wyświetlania, zapisywanie plików
Splajny, bryły i precyzyjne transformacje
Tworzenie brył obrotowych, "rzeźbienie" siatek
Importowanie danych z innych programów
Wytłaczanie po ścieżce, deformacja skali i zmiana przekroju
Modelowanie bryły budynku oraz terenu
Schody, okna i drzwi, wytłaczanie ścian i podłóg
Konstrukcja dachu, przeszklenia i modyfikator Lattice
Tworzenie kamer, dopasowanie i animacja kamery
Renderowanie podglądu animacji
Przypisywanie materiałów i tekstury
Kanały mapowania i obiekty parawanowe
Samoświecenie i ograniczanie wpływu oświetlenia
Światła i rendering

Po co Ci szkicownik? Wypróbuj 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011!

Spis treści:

Rozdział 1. Podstawy (7)

Interfejs programu (8)
Jednostki i siatka konstrukcyjna (14)
Konfiguracja okien i przełączanie się pomiędzy widokami (17)
Tworzenie obiektów i tryby wyświetlania (20)
Zaznaczanie obiektów (24)
Nawigacja w oknach widokowych (29)
Zapisywanie plików i kopie zapasowe (32)

Rozdział 2. Splajny, bryły i precyzyjne transformacje (37)

Tworzenie splajnów (39)
Kopiowanie i precyzyjne przemieszczanie obiektów (40)
Edycja wierzchołków kształtu (44)
Łączenie splajnów i nadawanie grubości (48)
Tworzenie i wyrównywanie obiektów (Align) (51)
Precyzyjne obracanie (54)
Modyfikatory i gęstość siatki (58)
Skalowanie i grupowanie (61)
Pojemniki (63)

Rozdział 3. Modelowanie (69)

Kształty parametryczne (70)
Wytłaczanie prostoliniowe (Extrude) (75)
Tworzenie brył obrotowych (Lathe) (78)
Szeregi obiektów (Array) (82)
Modelowanie siatkowe (86)
Importowanie obiektów i odbicia lustrzane (Mirror) (93)
Wytłaczanie po ścieżce (Sweep) (95)
Wytłaczanie po ścieżce (Loft) (98)
Deformacja skali (Loft) (102)
Zmiana przekroju (Loft) (105)
Schody. Przypisywanie materiałów (108)
Schody. Animacja stopnia (112)
Narzędzia Snapshot i Spacing Tool oraz zamrażanie i ukrywanie obiektów (115)

Rozdział 4. Modelowanie bryły budynku (121)

Dostosowanie interfejsu (122)
Import danych w formacie DWG (123)
Dołączanie plików DWG (130)
Obraz tła (132)
Warstwy (134)
Przerysowywanie rzutu i tworzenie własnych siatek konstrukcyjnych (Grid) (139)
Wytłaczanie ścian i podłóg (145)
Okna i drzwi (149)
Narzędzie ProBoolean (154)
Konstrukcja dachu, przeszklenia i modyfikator Lattice (159)
Obiekt złożony ShapeMerge (164)
Obiekt Terrain (170)

Rozdział 5. Ustawienie widoku (175)

Tworzenie kamer (176)
Camera Match. Dopasowanie kamery (181)
Obiekt Camera (185)
Animacja kamery (189)
Ruch po ścieżce (194)
Renderowanie podglądu animacji (197)

Rozdział 6. Materiały (201)

Wybór algorytmu renderującego (204)
Przypisywanie materiałów (205)
Materiał Multi/Sub-Object (214)
Tekstury (221)
Kanały mapowania (228)
Obiekty parawanowe (236)
Samoświecenie i ograniczanie wpływu oświetlenia (Exclude/Include) (241)
Materiały Arch & Design (244)
Mapa Cutout (248)
Inne materiały współpracujące z mental rayem (250)

Rozdział 7. Światła i rendering (257)

Światło Daylight (258)
Światła Photometric (264)
Cienie (272)
Rendering obrazu (276)
Rendering animacji (280)

Skorowidz (289)