Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wizualizacje architektoniczne [nowa]

20-01-2012, 0:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 68.80 zł      Aktualna cena: 68.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003094512
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 14   
Koniec: 16-01-2012 04:59:53
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011
Joanna Pasek

Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3078-3
  • liczba stron: 296
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Wymiary: 168 x 237 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-06
  • Opis

    Stwórz projekt i pokaż innym swoje najlepsze pomysły!

    • Jak błyskawicznie opanować korzystanie z 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011?
    • O czym koniecznie trzeba wiedzieć, by tworzyć precyzyjne i perfekcyjne projekty?
    • Jak oświetlić zaprojektowany budynek i przedstawić go w określonym otoczeniu?

    Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być wykonany, jak będą wyglądały różne elementy elewacji, w którą stronę będzie zwrócony i jak będzie prezentował się w konkretnym otoczeniu. To wszystko można perfekcyjnie zwizualizować, by przekazać swoją wizję innym, a także by móc na bieżąco korygować własne ustalenia. Wystarczy odrobina wiedzy o programach takich, jak 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011.

    Tę wiedzę możesz znaleźć w książce "Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu". Jej autorka szybko wprowadzi Cię w arkana modelowania w tych programach, nawet jeśli nigdy wcześniej o nich nie słyszałeś. Pokaże Ci, jak skonfigurować interfejs programu, tworzyć i transformować obiekty. Podpowie, jak zająć się modelowaniem schodów, drzwi, okien czy konstrukcji dachu. Wskaże, gdzie szukać materiałów i tekstur, jak odpowiednio oświetlić obiekt i umieścić go na fotografii miejsca, w którym w przyszłości miałby stanąć. Krótko mówiąc, za rękę przeprowadzi Cię przez cały proces projektowania i zrobi to tak, byś mógł być dumny z efektów swojej pracy.
    • Interfejs programu, konfiguracja okien i przełączanie się pomiędzy widokami
    • Tworzenie obiektów, tryby wyświetlania, zapisywanie plików
    • Splajny, bryły i precyzyjne transformacje
    • Tworzenie brył obrotowych, "rzeźbienie" siatek
    • Importowanie danych z innych programów
    • Wytłaczanie po ścieżce, deformacja skali i zmiana przekroju
    • Modelowanie bryły budynku oraz terenu
    • Schody, okna i drzwi, wytłaczanie ścian i podłóg
    • Konstrukcja dachu, przeszklenia i modyfikator Lattice
    • Tworzenie kamer, dopasowanie i animacja kamery
    • Renderowanie podglądu animacji
    • Przypisywanie materiałów i tekstury
    • Kanały mapowania i obiekty parawanowe
    • Samoświecenie i ograniczanie wpływu oświetlenia
    • Światła i rendering
    Po co Ci szkicownik? Wypróbuj 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011!

    Spis treści:
    Rozdział 1. Podstawy (7)
    • Interfejs programu (8)
    • Jednostki i siatka konstrukcyjna (14)
    • Konfiguracja okien i przełączanie się pomiędzy widokami (17)
    • Tworzenie obiektów i tryby wyświetlania (20)
    • Zaznaczanie obiektów (24)
    • Nawigacja w oknach widokowych (29)
    • Zapisywanie plików i kopie zapasowe (32)

    Rozdział 2. Splajny, bryły i precyzyjne transformacje (37)
    • Tworzenie splajnów (39)
    • Kopiowanie i precyzyjne przemieszczanie obiektów (40)
    • Edycja wierzchołków kształtu (44)
    • Łączenie splajnów i nadawanie grubości (48)
    • Tworzenie i wyrównywanie obiektów (Align) (51)
    • Precyzyjne obracanie (54)
    • Modyfikatory i gęstość siatki (58)
    • Skalowanie i grupowanie (61)
    • Pojemniki (63)

    Rozdział 3. Modelowanie (69)
    • Kształty parametryczne (70)
    • Wytłaczanie prostoliniowe (Extrude) (75)
    • Tworzenie brył obrotowych (Lathe) (78)
    • Szeregi obiektów (Array) (82)
    • Modelowanie siatkowe (86)
    • Importowanie obiektów i odbicia lustrzane (Mirror) (93)
    • Wytłaczanie po ścieżce (Sweep) (95)
    • Wytłaczanie po ścieżce (Loft) (98)
    • Deformacja skali (Loft) (102)
    • Zmiana przekroju (Loft) (105)
    • Schody. Przypisywanie materiałów (108)
    • Schody. Animacja stopnia (112)
    • Narzędzia Snapshot i Spacing Tool oraz zamrażanie i ukrywanie obiektów (115)

    Rozdział 4. Modelowanie bryły budynku (121)
    • Dostosowanie interfejsu (122)
    • Import danych w formacie DWG (123)
    • Dołączanie plików DWG (130)
    • Obraz tła (132)
    • Warstwy (134)
    • Przerysowywanie rzutu i tworzenie własnych siatek konstrukcyjnych (Grid) (139)
    • Wytłaczanie ścian i podłóg (145)
    • Okna i drzwi (149)
    • Narzędzie ProBoolean (154)
    • Konstrukcja dachu, przeszklenia i modyfikator Lattice (159)
    • Obiekt złożony ShapeMerge (164)
    • Obiekt Terrain (170)

    Rozdział 5. Ustawienie widoku (175)
    • Tworzenie kamer (176)
    • Camera Match. Dopasowanie kamery (181)
    • Obiekt Camera (185)
    • Animacja kamery (189)
    • Ruch po ścieżce (194)
    • Renderowanie podglądu animacji (197)

    Rozdział 6. Materiały (201)
    • Wybór algorytmu renderującego (204)
    • Przypisywanie materiałów (205)
    • Materiał Multi/Sub-Object (214)
    • Tekstury (221)
    • Kanały mapowania (228)
    • Obiekty parawanowe (236)
    • Samoświecenie i ograniczanie wpływu oświetlenia (Exclude/Include) (241)
    • Materiały Arch & Design (244)
    • Mapa Cutout (248)
    • Inne materiały współpracujące z mental rayem (250)

    Rozdział 7. Światła i rendering (257)
    • Światło Daylight (258)
    • Światła Photometric (264)
    • Cienie (272)
    • Rendering obrazu (276)
    • Rendering animacji (280)

    Skorowidz (289)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa