Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wizualizacja scen 3D. AutoCAD 2012 PL

14-05-2014, 11:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.50 zł     
Użytkownik ksiazka_gliwice
numer aukcji: 4209972322
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-05-2014, 11:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wizualizacja scen 3D. AutoCAD 2012 PL

Ryszard Szczerbanowski



rok wydania: 2011
stron: 232
format: B5
oprawa: miękka
wydawnictwo: Politechnika Łódzka


SPIS TREŚCI:

Rozdział I. Wprowadzenie
Zakres materiału
Przyjęta konwencja oznaczeń
Użyteczne polecenia
Instalowanie plików rysunków

Rozdział II. Style wizualizacji
Definicja stylu wizualizacji
Menedżer stylów wizualizacji
Nowe style wizualizacji
Modyfikowanie istniejącego stylu wizualizacji
Tworzenie nowego stylu wizualizacji
Eksport nowego stylu wizualizacji
Przykład 1. Definiowanie nowego stylu wizualizacji
Przykład 2. Zastosowanie stylów wizualizacji w rzutniach

Rozdział III. Wstęp do renderowania
Okno aplikacji Renderuj
Ramka obrazu
Ramka historii
Ramka informacji o obrazie
Parametry obrazów zapisywanych w plikach
Procedura operacji renderowania
Przykład 3. Renderowanie standardowe

Rozdział IV. Materiały
Przeglądarka materiałów
Stosowanie materiałów
Tworzenie biblioteki materiałów
Przypisywanie materiałów do obiektów
Definiowanie materiałów
Edytor materiałów
Modyfikowanie map
Dopasowywanie map do obiektów
Przykład 4. Przypisywanie materiałów do obiektów
Przykład 5. Dopasowywanie wzorów materiałów do obiektów.
Przykład 6. Definiowanie nowego materiału - I
Przykład 7. Definiowanie nowego materiału - II

Rozdział V. Światła
Rodzaje świateł
Określenie typu oświetlenia
Dodawanie świateł do sceny
Uwagi ogólne dotyczące światła naturalnego
Uwagi ogólne dotyczące światła sztucznego
Definiowanie świateł sztucznych
Źródło światła punktowego
Źródło światła typu reflektor
Źródło światła odległego
Światła o rozkładzie siatkowym
Struktura pliku formatu IES
Źródła światła dostępne w palecie narzędzi
Przypisywanie kształtu do źródła światła
Przykład 8. Światło domyślne i światła sztuczne
Przykład 9. Światło fotometryczne

Rozdział VI. Światło słoneczne
Panel Słońce i położenie
Określanie położenia geograficznego
Paleta Właściwości słońca
Zakładka Ogólne
Zakładka Właściwości nieba
Zakładka Kalkulator kąta słońca
Zakładka Szczegóły renderowania cieni
Zakładka Położenie geograficzne
Przykład 10. Światło słoneczne - I
Przykład 11. Światło słoneczne - II

Rozdział VII. Parametry otoczenia
Efekt mgły i głębi
Wprowadzanie tła
Przykład 12. Mgła i głębia
Przykład 13. Tło w rysunku

Rozdział VIII. Parametry renderowania
Uwagi o renderowanym modelu 3D
Własne ustawienia renderowania
Paleta Zaawansowane ustawienia renderowania
Zakładka Ogólne
Zakładka Siedzenia promienia wodzącego
Zakładka Oświetlenie pośrednie
Zakładka Diagnostyka
Zakładka Przetwarzanie
Przykład 14. Parametry renderowania

Rozdział IX. Nawigacja w scenie
Spacer i przelot
Przykład 15. Wykonanie spaceru
Przykład 16. Wykonanie przelotu - I
Przykład 17. Wykonanie przelotu - II
Animacja
Zapis spaceru i przelotu
Zapis z wykorzystaniem ścieżek
Parametry kamery
Odtwarzanie animacji
Przykład 18. Animacja z wykorzystaniem ścieżki.
Przykład 19. Animacja z wykorzystaniem ścieżek Narzędzie ShowMotion
Przykład 20. Wykorzystanie ShowMotion

Rozdział X. Zakończenie

Literatura
Skorowidz