Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wizja marki. Jak zachęcić pracowników... [nowa]

28-01-2012, 0:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.30 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2019412978
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2012 10:12:35
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wizja marki. Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

Wydawnictwo:wolters kluwer polska
Ilość stron:276
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]60157
Rok wydania: 2010
Opis:

Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.



Spis treści:

Ostrzeżenie: nie czytaj tej książki
Przemówienie z okazji odebrania Oscara
Wprowadzenie. Bądź liderem marki, a nie "turystą strategicznym"
CZĘŚĆ PIERWSZA
W POSZUKIWANIU PRAWDZIWYCH POTRZEB KONSUMENTA
1. Stwórz mapę potrzeb konsumenta
CZĘŚĆ DRUGA
W POSZUKIWANIU WIZJI
2. O co chcesz walczyć?
3. Gdzie jest istota produktu?
4. Emocje, które "sprzedają" markę
5. Wielka idea marki jest ważniejsza od jej istoty
CZĘŚĆ TRZECIA
REALIZOWANIE WIZJI
6. Testowanie wizji
CZĘŚĆ CZWARTA
DZIAŁALNOŚĆ UKIERUNKOWANA NA MARKĘ
7. Od "przegadania" marki do zaangażowania
8. Opracuj produkty flagowe
9. Komunikacja bez przerostu ego
Od teorii do praktyki - zestaw narzędzi
Sieć Brandgym
Materiały referencyjne
Indeks
str.261

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.