Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.
|
Ostrzeżenie: nie czytaj tej książki Przemówienie z okazji odebrania Oscara Wprowadzenie. Bądź liderem marki, a nie "turystą strategicznym" CZĘŚĆ PIERWSZA W POSZUKIWANIU PRAWDZIWYCH POTRZEB KONSUMENTA 1. Stwórz mapę potrzeb konsumenta CZĘŚĆ DRUGA W POSZUKIWANIU WIZJI 2. O co chcesz walczyć? 3. Gdzie jest istota produktu? 4. Emocje, które "sprzedają" markę 5. Wielka idea marki jest ważniejsza od jej istoty CZĘŚĆ TRZECIA REALIZOWANIE WIZJI 6. Testowanie wizji CZĘŚĆ CZWARTA DZIAŁALNOŚĆ UKIERUNKOWANA NA MARKĘ 7. Od "przegadania" marki do zaangażowania 8. Opracuj produkty flagowe 9. Komunikacja bez przerostu ego Od teorii do praktyki - zestaw narzędzi Sieć Brandgym Materiały referencyjne Indeks str.261 |