David TaylorWizja marki. Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
ISBN:[zasłonięte]978-8301-570-5
Format: B5 (176 x 250 mm)
Liczba stron: 276
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2010
Rodzaj: poradnik
Okładka: twarda
Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNAStan: NOWA (prosto z magazynu)Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej. Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie. Dzięki temu bez trudu można dowiedzieć się m.in., jak odpowiednio połączyć:- potrzeby odbiorcy,
- ambicje marki,
- zalety produktu,
- osobowość marki,
- sposoby komunikacji.Lektura tej książki nie tylko inspiruje do tworzenia oryginalnych rozwiązań, lecz także zachęca do spojrzenia na zadania marketingowe z nowej perspektywy. Przede wszystkim zaś pozwala przystąpić do pracy z jeszcze większym zaangażowaniem i ze świadomością własnych możliwości.Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).Pozdrawiamy,
MSP Książki.