Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WIZERUNEK RÓWNOLEGŁY -MKK- W.Budzyński-POLTEXT'11

12-07-2012, 13:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik NEMEZIR1
numer aukcji: 2394604493
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-07-2012 12:29:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon

Księgarnia Oświatowo-Szkolna "Nemezis"

ul.Gen.Hallera 26
44-200 Rybnik

Nip:642[zasłonięte]100-54

e-mail : [zasłonięte]@wp.pl

32/ 42 38 340 od godz 10-16

- Wpłata na konto:
   88 1560 [zasłonięte] 001335
        1992 [zasłonięte] 438601
- Za pobraniem

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
-Poczta  Polska
-Kurier

WIZERUNEK RÓWNOLEGŁY -MKK- W.Budzyński-POLTEXT'11
Wizerunek równoległy

Nowa szansa promocji firmy i marki
Należy do serii:
WARSZTATY MENEDŻERSKIE

 
Wojciech Budzyński

POLTEXT
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Ilość stron: 218
Rok wydania: 2011







Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego.
Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii.
Z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej – jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.

****************
 

 DROGI KLIENCIE,
       KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH,
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ
         LIST EKONOMICZNY - ZAWSZE 0,00 ZŁ !!!!!!!!!!!!!