Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wizerunek polityka w III RP: kreacja [nowa]

16-05-2014, 6:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.90 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157941850
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 16-05-2014 06:03:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Wizerunek polityka w III RP: kreacja, instrumentarium, kompetencje komunikacyjne

Agnieszka Magdalena Zaręba

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8338-624-2
  • liczba stron: 224
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2011
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Monografia pióra dr Agnieszki Magdaleny Zaręby poświęcona problematyce kształtowania wizerunku politycznego jako ważnej składowej marketingu politycznego wpisuje się w jeden z kilku głównych nurtów współczesnej debaty poświęconej funkcjonowaniu życia politycznego. [...] Nie ukrywam, iż z dużym zainteresowaniem śledzę współczesną debatę nad rolą i znaczeniem kreowania wizerunku w polityce tak w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym. Dlatego z przyjemnością przyjmuję fakt przygotowania monografii, w której analizie poddano kształtowanie wizerunku polityka w III RP w warstwie teoretycznej i praktycznej.
    Książka została w sposób zasadny podzielona na cztery dopełniające się części, tworząc logiczną i wewnętrznie spójną całość. [...] Na pochwalę zasługuje fakt, iż w całej rozprawie Autorka panuje nad przekazywaną treścią. Poszczególne rozważania przedstawiane są w sposób klarowny i przejrzysty, niebudzący wątpliwości odnośnie do intencji Autorki. Chcę podkreślić moją bardzo wysoką ocenę rozprawy w warstwie strukturalnej i merytorycznej.
    Reasumując, należy stwierdzić, iż w recenzowanej monografii przedmiotem refleksji uczyniono zagadnienie ważne, łączące status nauki i wiedzy praktycznej; monografia została przygotowana na wysokim poziomie merytorycznym, wnosząc istotny wkład do współczesnych ustaleń naukowych.
    Z recenzji prof. dr hab. Marii Marczewskiej-Rytko

    Wstęp, Rozdział I: Wizerunek polityka jako przedmiot marketingu politycznego: Definiowanie wizerunku polityka, Komponenty wizerunku polityka, Kreatorzy wizerunku polityka, Zasady kreowania wizerunku polityka, Rozdział II: Kreacja wizerunku polityka: Typ i kreacja wizerunku polityka, Typ wizerunku "męża stanu", Typ wizerunku "reformatora", Typ wizerunku "eksperta", Rozdział III: Instrumentarium kreowania wizerunku polityka: Narzędzia kreacji wizerunku polityka, Publikacje zwarte, Publikacje w prasie kolorowej, Spektakle medialne, Reklama polityczna, Rozdział IV: Kompetencje komunikacyjne polityka: Założenia kompetencji komunikacyjnych, Egzemplifikacje ewolucji kompetencji komunikacyjnych polityków, Zakończenie, Bibliografia, Wykaz tabel i schematów, Indeks nazwisk.

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.