W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 ? Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 ? Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 ? Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 ? Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 ? Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 ? Aparat represji wobec inteligencji w latach 1[zasłonięte]945-19, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 ? Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 ? Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 ? Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1[zasłonięte]945-19), P. SwachaTom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. GackowskiTom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-KorabTom 12 ? Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. DziedzicTom 13 ? Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. WaszkiewiczPublikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE:
|