Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wizerunek organizacji ... uczelni t.13 Waszkiewicz

02-02-2014, 20:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38.25 zł     
Użytkownik ksiegarniagdansk
numer aukcji: 3854266296
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 4   
Koniec: 02-02-2014 20:50:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


kliknij aby zobaczyć inne nasze aukcje
kliknij aby zobaczyć inne nasze aukcje
kliknij aby wysłać do nas maila






Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni t.13
Waszkiewicz Alicja


Wizerunek organizacji ... uczelni t.13 Waszkiewicz
Aspra
Oprawa:Miękka
Ilość stron:250
Rok wydania: 2012


W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 ? Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 ? Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 ? Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 ? Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 ? Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 ? Aparat represji wobec inteligencji w latach 1[zasłonięte]945-19, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 ? Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 ? Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 ? Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1[zasłonięte]945-19), P. SwachaTom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. GackowskiTom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-KorabTom 12 ? Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. DziedzicTom 13 ? Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. WaszkiewiczPublikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

 

ZOBACZ INNE NASZE AUKCJE: