Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia

19-01-2012, 15:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1998859590
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:11:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia

Anna Kowalewska, Ewa Glińska, Magdalena Florek

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8301-280-3
  • liczba stron: 176
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • wymiary: 145 x 205 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Praca jest bardzo kompetentnym opracowaniem złożonej problematyki poświęconej kształtowaniu wizerunku miasta. Jej zaletą są, z jednej strony, solidne podstawy teoretyczne, oparte na najnowszej światowej literaturze przedmiotu, z drugiej natomiast, liczne przykłady rozwiązań i zastosowań różnego rodzaju instrumentów kształtujących ów wizerunek. Sprawia to, że niniejsza publikacja jest nie tylko kompendium wiedzy dla badaczy poruszających się w tej tematyce, lecz także interesującą i zrozumiałą literaturą dla władz zarządzających przestrzenią oraz dla lokalnych organizacji.

    Wstęp
    Rozdział 1. Wprowadzenie do marketingu terytorialnego
    1.1. Koncepcja marketingu terytorialnego
    1.2. Miasto jako produkt
    Rozdział 2. Wizerunek a tożsamość miasta
    2.1. Istota wizerunku miasta
    2.2. Funkcje wizerunku
    2.3. Determinanty wizerunku
    Determinanty wizerunku zależne od odbiorcy
    Determinanty wizerunku zależne od nadawcy (miasta)
    2.4. Tożsamość miasta
    2.5. Etapy kształtowania wizerunku miasta
    Rozdział 3. Badania marketingowe w procesie kształtowania wizerunku miasta
    3.1. Istota i znaczenie badań marketingowych
    3.2. Rodzaje badań marketingowych
    Badania pierwotne i wtórne
    Badania jakościowe i ilościowe
    3.3. Etapy procesu badawczego
    Określenie celu badania
    Zdefi niowanie pytań badawczych
    Konceptualizacja i operacjonalizacja
    Wybór metody badawczej
    Sondaże
    Jakościowe badania terenowe
    Określenie populacji i dobór próby
    Rozdział 4. Identyfi kacja aktualnego wizerunku miasta
    4.1. Świadomość miasta
    4.2. Znajomość miasta (wiedza o mieście)
    4.3. Wizerunek miasta
    4.4. Analizy przyczynowo-skutkowe między różnymi składowymi wizerunku i innymi zmiennymi
    Rozdział 5. Potencjalni adresaci działań z zakresu kształtowania wizerunku miasta
    5.1. Grupy docelowe a wizerunek miasta
    5.2. Segmentacja a priori
    5.3. Segmentacja a posteriori
    5.4. Poprawa sposobu postrzegania miasta przez różne grupy adresatów działań wizerunkowych
    Poprawa sposobu postrzegania miasta przez lokalną społeczność
    Poprawa obrazu miasta w percepcji inwestorów zewnętrznych
    Poprawa zewnętrznego obrazu miasta poprzez stymulowanie przepływu osób spoza miasta
    Rozdział 6. Wizerunek docelowy
    Rozdział 7. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta
    7.1. Podział instrumentów kształtowania wizerunku
    7.2. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta w odniesieniu do mieszkańców
    7.3. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta w odniesieniu do inwestorów
    7.4. Instrumenty kształtowania wizerunku miasta w odniesieniu do turystów
    Rozdział 8. Monitoring efektów działań marketingowych
    8.1. Uwagi wstępne
    8.2. Monitorowanie globalnych efektów działań marketingowych
    8.3. Monitorowanie efektywności konkretnych działań marketingowych
    8.4. Monitorowanie pozycji miasta w dostępnych danych statystycznych i rankingach
    8.5. Monitorowanie wizerunku miasta w mediach
    Zakończenie
    Literatura
    Spis tabel i rysunków
    Ilustracje

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.