Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Witek-Crabb Anna - Warsztat stratega

19-05-2014, 22:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 120 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4257403808
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-06-2014 22:19:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Witek-Crabb Anna - Warsztat stratega
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64430
Wymiar: 17.0x25.0cm
Nr wydania: -
Seria: SZKOLENIA
Ilość stron: 260
Ocena: -
Waga: 0,59 kg
Indeks: 637[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2013
Stan: Nowa
Rodzaj okładki: Twarda
Autor: Witek-Crabb Anna
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Podtytuł: Zbiór narzędzi dla trenerów i wykładowców zarządzania strategicznego
Warsztat stratega to cenny zbiór pomocy dydaktycznych i metodycznych, które może wykorzystać każdy, kto uczy zarządzania strategicznego (trenerzy, wykładowcy, szkoleniowcy) albo sam się kształci lub pomaga tworzyć i wdrażać strategie (przedsiębiorcy, menedżerowie, doradcy). Zawiera 50 ćwiczeń, studiów przypadku, projektów analitycznych, zadań online, propozycji dyskusji oraz formularzy do pracy własnej, doskonalących umiejętności potrzebne w procesie tworzenia i wdrażania strategii, które dotyczą następujących tematów:
  • określanie misji, wartości, wizji i celów przedsiębiorstwa,
  • przeprowadzanie analizy strategicznej,
  • dokonywanie wyboru strategii i jej wdrożenia.

Ważnym elementem książki są obszerne wprowadzenia do poszczególnych tematów, mające charakter poradnikowy, schematycznie pokazujące w kilku krokach, "jak w praktyce można to zrobić". Pomagają one odpowiedzieć na pytania: Jak budować i wdrażać strategię? Jak analizować sektor? Jak szukać pomysłów rozwojowych? Jak dokonywać wyborów strategicznych? Wiele jest w niej także przykładów i odniesień do praktyki gospodarczej.

Książka powstała jako efekt 10-letniego doświadczenia dydaktycznego, trenerskiego i doradczego autorki. Może być pomocna w przygotowywaniu szkoleń, zajęć, treningów, systematyzowaniu praktycznej wiedzy dotyczącej zarządzania strategicznego, a także zdobywaniu nowych umiejętności potrzebnych przy tworzeniu i wdrażaniu strategii.
Zobacz także...