Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Witchcraft [NOWA] meeple

18-01-2012, 18:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 57.90 zł     
Użytkownik meeple_pl
numer aukcji: 2040924899
Miejscowość Sopot
Wyświetleń: 15   
Koniec: 18-01-2012 18:38:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie naszej oferty, kosztów wysyłki, gwarancji itp. jesteśmy do Państwa dyspozycji:

GG: 37[zasłonięte]594
telefon: 530-[zasłonięte]-759
e-mail: [zasłonięte]@meeple.pl

O kontakt telefoniczny prosimy w godzinach 10-20 od poniedziałku do piątku.

Gwarantujemy wysyłkę towaru zakupionego i opłaconego do godziny 10.00 tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po tej godzinie są realizowane najpóźniej dnia następnego roboczego.

Towar wysyłamy za pośrednictwem następujących przewoźników:

- Poczta Polska - przesyłki ekonomiczne oraz priorytetowe
- Paczkomaty24

Aktualnie uznajemy następujące formy płatności za zakupiony u nas towar:

-Przelew na konto bankowe:
mBank: 14 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740037
Krzysztof Szwed
ul.Traugutta 10/3
11-500 Giżycko

- PayU - szybki przelew przez allegro

Wszystkie zakupione u nas towary są nowe, do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu

Koszty wysyłki są stałe i nie zależą od ilości zakupionych przedmiotów.

Kupiony produkt można zwrócić w ciągu 10 dni kalendarzowych od otrzymania produktu.

Istnieje możlwość odbioru osobistego w Sopocie

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz Regulamin(dostępny na stronie "O mnie")

Witchcraft



Nowa gra Michała Oracza



Ruiny starożytnej kaplicy stają się areną dramatycznego starcia pomiedzy magami dwóch wrogich sobie gildii czarodziejów. Powoli zapada zmrok, gdy kolejni z nich przekraczają próg antycznej budowli i ustawiają się w głównej nawie, uważnie patrząc na swych przeciwników. Za kilka chwil rozpocznie się bezlitosna bitwa, w której zwycięzca może być tylko jeden...


Witchcraft to gra taktyczna przeznaczona dla dwóch graczy. Wykorzystując znaną z Neuroshimy HEX mechanikę kierowania żetonów w określonym kierunku (ang. unit facing mechanic) Michał Oracz oferuje graczom zupełnie inną, nowatorską rozgrywkę.


Zawartość pudełka

W pudełku z grą gracze, oprócz kolorowej instrukcji, znajdą planszę reprezentującą ruiny starożytnej świątyni, cztery żetony ołtarzy, które ustawia się na planszy, cztery żetony mocy, po dziewięć żetonów magów dla każdego z graczy (gildia zielona oraz gildia czerwona), sześć żetonów postaci specjalnych (takich jak Barbarzyńcka, Kapłan czy Klucznik), żetony zmęczenia, żetony tarcz oraz trzy pary dodatkowych elementów planszy, które reprezentują dodatkowe komnaty świątyni.


Przebieg gry

Przebieg gry w Witchcrafcie znacząco różni się od tego, jaki gracze znają z Neuroshimy HEX. Przede wszystkim rozgrywka podzielona jest na dwie fazy, fazę rozstawienia oraz fazę starcia. W pierwszej z nich gracze wprowadzają na planszę swoich magów. Wystawiają ich na planszy na przemian, wpierw jeden gracz wystawia czarodzieja, po nim drugi gracz, następnie znowu pierwszy z graczy. W ten sposób obaj przygotowują się do bitwy, próbują przewidzieć plan przeciwnika, przeciwdziałać mu i zarazem ustawić swoich magów zgodnie z własnym pomysłem i taktyką. Ten fragmenty gry trwa około dziesięciu minut i jest emocjonującym wprowadzeniem do drugiej fazy - starcia.


W fazie starcia gracze naprzemian wybierają jeden ze swoich żetonów i korzystają z jego mocy. Nie ma tu inicjatywy determinującej kolejność działań, nie ma żetonów bitwy, które decydują o walce - tu, w Witchcrafcie gracze mają pełną kontrolę nad polem bitwy i sytuacją w kaplicy - każdy z nich może wybrać dowolnego ze swoich aktywnych magów i użyć jego mocy. Starcie będzie toczyło się tak długo, jak długo gracze będą mieli aktywnych magów. Jeśli w swojej turze gracz nie posiada żadnego maga zdolnego do rzucenia zaklęcia, przegrywa grę.


Tajemnica Witchcrafta

W Witchcrafcie napotkacie unikalne, niespotykane w żadnej innej grze taktycznej rozwiązanie. Trafiony magicznym zaklęciem czarodziej nie jest zabity, nie jest ściągany z planszy jak ma to miejsce w każdej grze wojennej, gdzie toczy się walka. W tym momencie objawia się magia i tajemnica Witchcraft - trafiony mag zostaje zdjęty z planszy, obraca się go na drugą stronę (rewers) i ponownie umieszcza na planszy - tym razem służy nam. Został opętany magiczną mocą i zmienił swoją przynależność. Od tej chwili jego dotychczasowi przyjaciele stają się jego najzajadlejszymi wrogami...


W Witchcrafcie nie tylko musisz myśleć, który z przeciwników stanowi zagrożenie i którego z nich powinieneś wyeliminować. Tu także cały czas musisz myśleć, który z przeciwników przydałby się w twojej armii, którego z wrogów chcesz przekabacić na swoją stronę...


Witchcraft to przeciąganie liny. To nieustanna walka o przewagę na planszy. To pozbawianie przeciwnika jego sił i dołączanie do swojej gildii nowych magów...


Oto magia Witchcraft.



Wiek: od 8 lat
Liczba graczy: 2 osoby
Wydawca: Wydawnictwo Portal
Projektant: Michał Oracz, Ignacy Trzewiczek
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Czas gry: około 40 minut


RedCart - oprogramowanie sklepu internetowego