Jak wysyłamy:
Wysyłki odbywają się tego samego lub następnego dnia roboczego od
zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Akceptowana forma płatnosci:
- przedpłata na konto (przelew) -6,50zł
- płatne za pobraniem -15zł
- płacę z allegro -6,50zł
Wszystkie nasze produkty ze srebra 925 zapakowane są w oryginalne
opakowania oznaczone naszym logo oraz hologramem (widoczne na
zdjęciach).
Przesyłki pakowane są w sposób niesugerujący ich zawartości. Produkty
wysyłane są w eleganckich pudełeczkach kartowonych (takich jak na
zdjęciach obok lub podobnych), woreczkach materiałowych lub
papierowych woreczkach ozdobnych.
Kontakt z nami:
Szanowni Allegrowicze !!! W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o
kontakt z naszą firmą:
"Tatoni"
Sportowa 96/110/55
42-200 Częstochowa
tel. 608
[zasłonięte] 400
e-mail:
[zasłonięte]@falana.pl
NR Konta:
50 1020
[zasłonięte] 555811
1752
[zasłonięte] 533007
Zwrot towaru:
Zakupiony towar można zwrócić w terminie do
20 dni od odbioru
przesyłki
bez podania przyczyny. Jeśli zwrot nastąpi w tym okresie,
otrzymają Państwo z powrotem całą kwotę zapłaconą za produkt (przelew
na konto klienta).Wydłużyliśmy ustawowy termin do 20 dni, ale mamy
nadzieję, że po otrzymaniu biżuterii będziecie Państwo nią tak
zachwycani, iż nie tylko nie będziecie chcieli zrezygnować z zakupu,
ale wrócicie po więcej. Zwracany towar nie może nosić jakichkolwiek
śladów używania lub uszkodzeń, musi posiadać oryginalne, nienaruszone
opakowanie. Towar należy zwrócić razem z paragonem lub fakturą VAT.
Koszty dostawy i odesłania towaru nie są zwracane.
Gwarancja i Reklamacje:
Sprzedajemy wyłącznie sprawdzone, wysokiej klasy produkty srebrne.
Naszymi dostawcami są wyselekcjonowani producenci z Polski, Włoch,
Austrii, Tajlandii i Turcji.
Na wszystkie produkty udzielamy ROCZNEJ GWARANCJI. Jeśli produkt jest
wadliwy, możesz go do nas odesłać (po wcześniejszym kontakcie z nami)
wraz z opisem wady. Jeśli paragon został zniszczony, nic nie szkodzi,
wyślij produkt bez niego.