|
|
26 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 739172
|
Odbiór osobisty w Łodzi
|
BIALASOWA24 Bartosz Karwas
Kościuszki 132
90-451 Łódź
NIP: 726[zasłonięte]7087
REGON: 101[zasłonięte]162
[zasłonięte]@bialasowa24.pl
(pon.-pt. w godz. 10-18)
|
|
|
WINNING ZNACZY ZWYCIĘŻAĆ
Autor: SUZY WELCH, JACK WELCH
Data wydania: 2005
Rodzaj okładki: twarda
Ilość stron: 400
Format: 15,5 x 23,5 cm
Stan: Nowa
Cena rynkowa: 49,00 zł
Nasza Cena: 39,04 zł
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
Książka"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana, pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
|