Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WINNING THROUGH INNOVATION Tushman, Iii

23-05-2014, 3:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 180.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178159347
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-05-2014 03:21:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52769, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85182, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14137, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14586, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91699, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52769, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85182, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14137, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>14586, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91699

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Winning Through Innovation: A Practical Guide to Leading Organizational Change and Renewal

WINNING THROUGH INNOVATION Tushman, Iii

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael Tushman, Charles O'Reilly Iii
Language: English
Publisher: Harvard Business School Press
Publication Date: 1 April 2002
Dimensions: 15.9 x 23.5 cm
Format: Hardcover
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: 157D51D210

 

 

Winning through Innovation reveals why short-term corporate success often increases the chance of long-term failure. Drawing on lessons from firms worldwide, this book is the first to provide systematic tools that managers can begin using today to gain practical insights for overcoming the success syndrome, managing innovation, and developing action plans to attain-and maintain-industry leadership.
Michael L. Tushman is the MBA Class of 1942 Professor of Business Administration at Harvard Business School. Charles A. O'Reilly III is the Frank E. Buck Professor of Human Resources Management and Organizational Behavior at Stanford University Graduate School of Business.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 LITTLE BLACK BOOK OF INNOVATION Scott Anthony

 LEADING CHANGE, WITH A NEW PREFACE BY THE AUTHOR

 CORPORATE TURNAROUND Stuart Slatter

 ORGANIZATIONAL CULTURE AND LEADERSHIP Edgar Schein

 DIAGNOSING AND CHANGING ORGANIZATIONAL CULTURE

 BUSINESS MODEL GENERATION Osterwalder, Pigneur