Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WINE MARKETING: A PRACTICAL GUIDE Hall, Mitchell

11-02-2015, 3:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 276.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985326026
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-02-2015 03:06:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12355, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05636, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68980, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10747, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06542, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12355, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>05636, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68980, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10747, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06542

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Wine Marketing: A Practical Guide

WINE MARKETING: A PRACTICAL GUIDE Hall, Mitchell

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: C. Michael Hall, Richard Mitchell
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 24 Sep 2007
Dimensions: 16.5 x 2 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 376
Condition: NEW
Product_ID: A75A654201

 

 

Whilst ''Wine Marketing: A Practical Guide'' also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features: 'How to' and 'how not to' case studies based on international examples; a guide to further reading and websites; 'issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation. ''Wine Marketing'' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field. It offers a systematic discussion of how to adapt classic marketing techniques to the specifics of the wine industry. It incorporates international case studies and examples to demonstrate real-life practice and a variety of features to facilitate learning and allow self-evaluation.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 WINE BUSINESS CASE STUDIES Pierre Mora

 THE WORLD ATLAS OF WINE Johnson, Robinson

 UNDERSTANDING VINEYARD SOILS Robert White

 POSTMODERN WINEMAKING Clark Smith

 UNDERSTANDING WINE TECHNOLOGY David Bird

 WINE: A GLOBAL BUSINESS Liz MW, Tim Matz