Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WINE MARKETING: A PRACTICAL GUIDE Hall, Mitchell

23-05-2014, 5:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 242.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178208573
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 23-05-2014, 5:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]44149, 978[zasłonięte][zasłonięte]69311, 978[zasłonięte][zasłonięte]01746, 978[zasłonięte][zasłonięte]06542, 978[zasłonięte][zasłonięte]27793, 978-[zasłonięte][zasłonięte]44149, 978-[zasłonięte][zasłonięte]69311, 978-[zasłonięte][zasłonięte]01746, 978-[zasłonięte][zasłonięte]06542, 978-[zasłonięte][zasłonięte]27793
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Wine Marketing: A Practical Guide

PRODUCT DETAILS:
Author: C. Michael Hall, Richard Mitchell
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 24 Sep 2007
Dimensions: 16.5 x 2 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 376
Condition: NEW
Product_ID: A75A654201

Whilst ''Wine Marketing: A Practical Guide'' also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features: 'How to' and 'how not to' case studies based on international examples; a guide to further reading and websites; 'issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation. ''Wine Marketing'' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field. It offers a systematic discussion of how to adapt classic marketing techniques to the specifics of the wine industry. It incorporates international case studies and examples to demonstrate real-life practice and a variety of features to facilitate learning and allow self-evaluation.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


THE WINE OPUS

HOW TO IMPORT WINE: AN INSIDER'S GUIDE Gray

THE WORLD ATLAS OF WINE Johnson, Robinson

UNDERSTANDING WINE TECHNOLOGY David Bird

WINE BRANDS Dr Resnick

THE BUSINESS OF WINE: A GLOBAL PERSPECTIVE Jenster