Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WINE AND SOCIETY Steve Charters

17-02-2014, 4:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 323.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3894889418
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 17-02-2014 03:55:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74248, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80980, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30764, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06663, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62047, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74248, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>80980, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30764, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06663, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62047

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Wine and Society: The Cultural and Social Context of a Drink

WINE AND SOCIETY Steve Charters

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Steve Charters
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 30 Jun 2006
Dimensions: 16.5 x 3 x 23.4 cm
Format: Hardcover
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: A75A666358

 

 

Looks at the relationship between wine production and marketing, focussing in consumer behaviour and cultural attitudes. This work examines the context of wine production, the wine consumer and the social context of wine. It covers the politics and economics of wine from supporting rural industries in France to protecting customers from deception.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 CONCEPTS IN WINE TECHNOLOGY Yair Margalit

 AUTHENTIC WINE Jamie Goode, Sam Harrop

 BRUNELLO DI MONTALCINO Kerin O'Keefe

 WINE MARKETING: A PRACTICAL GUIDE Hall, Mitchell

 UNDERSTANDING WINE TECHNOLOGY David Bird

 THE BUSINESS OF WINE: A GLOBAL PERSPECTIVE Jenster