ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]64314 |
Wymiar: |
16.5x23.5cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
740 |
Ocena: |
- |
Waga: |
1,16 kg |
Indeks: |
636[zasłonięte]01549KS |
Rok wydania: |
2013 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Wilson Hugh |
Wydawca: |
Wolters Kluwer |
Opis książki
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny.
W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
- proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
- cele i strategie marketingowe
- wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
- planowanie sprzedaży oraz cen
- zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
- zarządzanie relacjami z klientami
- typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
- sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.
Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.