Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Wilson Hugh - Plany marketingowe

22-10-2014, 17:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 64 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4632054209
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 22-10-2014 17:10:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Wilson Hugh - Plany marketingowe
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64314
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 740
Ocena: -
Waga: 1,16 kg
Indeks: 636[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2013
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Wilson Hugh
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki


Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny.
W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
  • proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
  • cele i strategie marketingowe
  • wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
  • planowanie sprzedaży oraz cen
  • zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
  • zarządzanie relacjami z klientami
  • typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
  • sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.


Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Zobacz także...