Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

WIETNAMSKA KAWA Trung Nguyen Creative 1

17-01-2012, 4:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik pishtaco
numer aukcji: 2041430361
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 31   
Koniec: 16-01-2012 14:39:12

Dodatkowe informacje:
Opis niedostępny...
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Prosto z Wietnamu, kraju będącego drugim producentem kawy na świecie!!!!

 

Trung Nguyen - Creative 1: Culi Robusta, kawa grubo mielona


 Robusta ma stosunkowo wysoką zawartość kofeiny i kwaskowość ze zdecydowaną nutą czekoladową.

Robusta jest "ciemną czekoladą kaw" - z bogatym, mocnym i szerokim aromatem. Do stworzenia Creative 1 używa się do niej tylko ziarenek "culi" (mniejszym, groszkowatych, bardziej intensywnych), które wydobywają głębszy smak z Robusty.

 

Robusta Trung Nguyen jest esencją tego gatunku kawy, rosnącym w idealnych wietnamskich warunkach. Jest pełnowyrazista i wypełnia pomieszczenie swoim aromatem.

 

To bardzo dobry wybór na pierwszą filiżankę kawy o poranku ze względu na swój aromat i rześki smak oraz kofeinową pobudkę! 

 

 

Producent: Trung Nguyen Wietnam

Waga:250g

Data przydatności: 20.04.2012

 

 

UWAGA! Wietnamska kawa jest kawą grubo mieloną. W Wietnamie zaparza się ją używając małych filtrów nakładanych na filiżankę. Nadaje się również do ekspresów przelewowych i do zaparzaczy typu „francuska prasa”. Z opinii klientów wiem, że sprawdza się również w ekspresach ciśnieniowych i "kafeterkach", mimo że takie zaparzanie nie jest zalecane. Polecam eksperymentowanie z temperaturą wody przy zaparzaniu. Wyższa daje kawę mocniejszą, a niższa bardziej aromatyczną.


Wietnamskie stalowe filtry do nabycia na innych moich aukcjach!

 

 

Przy zamówieniach powyżej 3 opakowań proszę o kontakt w celu uzgodnienia kosztów wysyłki - cennik Płacę z Allegro nalicza wtedy zbyt wysoki koszt.